Thailand jan. 2011 eerste dagen/week

Beste Reizigers!

Ik ben Max, een jongen van 20 jaar en ik ben op zoek naar een medereiziger. Begin januari wil ik naar thailand vertrekken om te gaan backpacken. Ik wil uiteindelijk alleen gaan reizen dus zoek ik eigenlijk iemand voor de eerste dagen/week. Dan kunnen we samen een beetje wennen aan het voor mij nieuwe cultuurtje.

Ik ben op zoek naar iemand van ongeveer mijn leeftijd, of je van relaxen of avontuur houd, ik vind alles prima!

ik hoor graag van jullie

laakóhn :chin:

hallo Max, om te beginnen veel succes met het vinden van een reismaatje mocht dit nou niet gaan lukken dan moet je zeker toch gaan hoor als je in bangkok in de buurt van khao sarn road een hotel of guesthouse neemt en je daar op khao sarn road op een terrasje zet, zul je merken dat er erg veel mensen zijn daar die contact zoeken met andere reizigers veel mensen reizen alleen en dit is dan toch zeker de backpackers hoofdstraat van geheel zuid oost azie dus je zal daar ter plaatsen heel snel contact hebben met andere reizigers, maar zoals al eerder gezegdt eerst heel veel succes met het vinden van een reisgenoot

Moest je eventueel niemand vinden in het reisgenoten forum om mee op reis te gaan naar Thailand,dan geef ik de mensen altijd de raad om even naar de backpackerswijk Kao San tegaan.
In deze bekende wijk in Bangkok komen er veel mensen van verschillende nationaliteiten samen om hun ervaringen te delen met andere mensen!
Had onlangs nog een paar meisjes gesproken in de hotel lobby in Bkk.
Twee verschillende nationaliteiten die elkaar hebben gevonden in Kao San Road en die met elkaar heel Thailand hebben doortrokken!
Voordelen als het niet klikt,dan gaat ieder zijn eigen weg!!
Moest je met iemand reizen via een oproep (reisgenotenforum) dat kan klikken of niet,ergens zit je geblockeerd (samen het vliegtuig genomen etc…)snap je het plaatje!
Het is altijd een risico,je weet nooit hoe de andere reispartner in elkaar zit qua karakter.
In iedergeval nog een prettige reis naar het land van de glimlach!(ps:had het bericht van dirk niet gelezen,zie het nu pas!denk dat ik toe ben aan een nieuwe bril!