Hoihoi! Ik ben Annefleur, 18 jaar oud en woonachtig rondom Amsterdam.
Ik ben vorig jaar geslaagd voor mijn gymnasium examen en was dit jaar begonnen met communicatiewetenschappen studeren aan de VU in Amsterdam, dat beviel niet zo dus ben ik gestopt. Onder andere om mijn passie theater te volgen.
Ik zou eerst een grotere reis gaan maken met een vriendin, maar die kon uiteindelijk toch niet mee. Omdat ik nog nooit eerder zo’n reis heb gedaan, vind ik -ok, en mijn ouders;)- het wel prettig om wat mensen alvast te kennen. Ik zou het heel erg gezellig vinden om met een reisgenootje deze reis te maken, maar ook met meer mensen, misschien kunnen we wel een groepje vormen!![]()
-
Wat ik nu heb gevonden is een maand naar Thailand (vertrek 12 april). Dat is een semi-groepsreis via Travelactive, je gaat dan allemaal vette dingen doen zoals slapen in een boeddhistisch klooster, tempels bezoeke en ook olifanten verzorgen als je wil! dat kost 1150,- (zonder vlucht) http://www.travelactive.nl/vrijwilligerswerk/avontuurlijk/thailand.html
-
Wat ik daarna wilde doen is naar Amerika gaan, maar omdat het een fikse vlucht is, en ik een heel fijn ticket heb gevonden, kan ik ook voor hetzelfde geld even landen op Hawaii! Ik wilde daar dus misschien ook nog 1-2 weken blijven^^
-
Vanuit Hawaii vliegen we naar San Francisco, en dan hebben we een maand om naar New York te trekken (misschien langer, dat ligt allemaal nog open echt!) vanuit New York vliegen we weer naar Amsterdam, om daar ontvangen te worden door onze families met bitterballen en hollandse vlaggetjes, vanzelfsprekend.
Het ticket voor dit alles kost ongeveer 1600,- euro!
Lijkt het jou leuk -of een gedeelte- laat het dan weten, want ik vind het superleuk om met wat mensen zoiets speciaals te beleven allemaal. Dit is gewoon een voorbeeldreis, wat mij heel gaaf leek. Thailand ga ik sowieso doen, maar dat daarna ligt open, Australie lijkt me bijvoorbeeld ook heel erg gaaf! Als jij dus andere ideeën hebt, reageer dan en dan kunnen we contact opnemen!
Ook als je nog verdere vragen aan mij hebt, mail/pm gerust.
Ik hoop snel van jou/jullie te horen.
Liefs,
Fleur.