10 dgn Thailand (Eilandhoppen, Duiken, Snorkelen, Zonnen, Cultuurproeven, Feesten)

**Hallo Allemaal,

Ik ben 26 jaar oud en heb onwijs leuke vrienden, helaas zijn ze altijd blut, kunnen geen vrij krijgen etc etc etc… Ik ben daarom opzoek naar iemand (ongeveer 24-28) om gezellig mee naar Thailand te gaan.
Heb hier al ooit eerder een super leuke gezellig meid ontmoet met wie ik een super vette reis van 10 dgn naar New York heb gemaakt, vanwege mijn goede ervaringen probeer ik het gewoon nog een keer…!!

Lijkt het je leuk, dan kunnen we beginnen om iets te plannen…

Vanwege werk kan ik maar 10 a 12 dgn weg maar dat zou genoeg moeten zijn voor een leuke vakantie in Thailand…

Gr Faza…!!**

Voor 10 a 12 dagen zal het strak plannen zijn. Je wordt hier wel ontzettend goed geholpen, zonder dat iemand er, bij voorbaat, iets voor terugvraagt. Ik geef natuurlijk wel. Thailand is ECHT FANTASTISCH. Gisteren in Hua Hin aangekomen, zou een dag eerder zijn, de hoteleigenaresse is met mezelf meegeweest om het strand te laten zien. Vanavond laat ze met Hua Hin zien. Als iemand adresjes nodig heeft en een goede taxichauffeur, ik betaalde 2000 Baht van Bangkok naar Hua Hin, gaf hem wel 200 Baht fooi.Hij vroeg het niet, maar op internet kom je niet onder de 3000 a 3200 Baht uit. Hij komt uit Bangkok, spreekt perfect Engels, maar ik geef zijn naam pas als ik terugben. Hij laat mij op mijn terugreis veel dingen in Bangkok zien. Nu heb ik alleen, cultureel gezien, 1 toeristische tempel gezien, hij gaat dan een hele dag mee. Het leven is hier zo leuk. Niet omdat mensen geld aan je willen verdienen, maar gewoon omdat de mensen zo zijn zoals ze zijn. Tuurlijk moet je betalen, logisch, maar totaal niet pussy. Als je prive een vraagje aan me wilt stellen, kan altijd, maar vanuit Thailand ben ik niet altijd op internet, dus duurt iets langer. Ik merk nu al dat het hier te kort gaat worden. Wil je Thailand een “beetje” ontdekken, dan lijkt minimaal een maand mij de beste optie.

Hallo
wanneer wil je gaan naar thailand ben ook van plan eind van de maand begin feb. te gaan maar wel voor ca 4 weken misschien kunnen we samen een deel doen. ?? Ben 28 hou ook van duiken em snorkelen en leuke dingen zien maar geen haast, haast want ik heb al gemerkt dat er veel zijn die van noord naar zuid gaan maar bijna alleen maar aan het reizen zijn dat is ook niet mijn plan.

Catharina leuke adresjes en taxi heb ik ook wel intresse in laat maar iets weten.

Groetjes Dennie

Ey Dennie,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot. Ik ben Kevin 27 jaar uit Ternat in België.
De periode en de duur van jouw reis zijn ideaal.
Ben er enkele jaren geleden al geweest voor 2 weken maar dat is wel wat tekort (vandaar 4 weken), ik zou er ook graag Laos bijnemen.

Indien je interesse hebt laat je maar iets weten
Kevin

Hallo Chatharina,
Ik vlieg 9 februari naar Thailand dus alle info is welkom! :slight_smile:
Groetjes!

Hey Kevin

Ik ben nog aan het kijken wat ik ga doen.
periode wordt waarschijnlijk maart april wil zo ie zo gaan duiken. zit nog te twijfelen om te als de vorige keer te doen in indonesie half groepsreis en een tijdje nog rondtrekken. Laos lijkt mij ook leuk alleen wat ik de vorige keer al gemerkt heb dat ik geen zin heb om dagen achter elkaar te reizen om ergens naar toe te gaan.
Ik weet niet of je al iets had uitgestippeld ?

Ik hoor het wel

Ik zoek naar filipijnen of ergens midden amerika tegaan eventuele andere opties hou ik open

Ergens maart, april