3 weken Thailand in september

Hallo reizigers,

In september heb ik 3 weken vakantie en ben dan van plan om naar Thailand te gaan en zoek daarvoor een reisgenoot m/v om samen mee rond te reizen.

1 van de dingen die ik daar wil gaan doen is een duikbrevet behalen en verder genieten van het natuurschoon, de cultuur maar zeker ook om wat avonden te feesten en wat relaxdagjes op het strand door te brengen.

Met lowbudget rondreizen heb ik geen ervaring, sta daar zeker wel voor open maar vind het ook niet erg om (af en toe) in hotels ipv dorms en hostels te vertoeven, temeer ik her en der op internet lees dat de prijzen hiervoor in Thailand niet schrikbarend hoog hoeven te zijn.

Ik ben trouwens 32 jaar en zoek iemand ongeveer ergens tussen de 25-40 jaar maar iets jonger of ouder maakt niet uit, leeftijd is tenslotte ook maar een getal :slight_smile:

Wie heeft er zin om mee te gaan?

Niels

Hi Niels,
Heb je een beetje een idee hoeveel je wilt doen. Wil je echt van het noorden naar het zuiden reizen? En wanneer in september wil je gaan?

Groetjes

Hoi Heleentje74,

Nee heb ik nog geen route oid uitgeplozen. Was van plan me de komende tijd wat meer in te lezen.
Naast het duikbrevet behalen lijkt me een jungletocht leuk en wil ik graag een fullmoonparty meemaken, verdere ‘plannen’ dan dit heb ik nog niet. Ik sta voor veel dingen open en het ligt er ook een beetje aan of ik een reisgenoot kan vinden. In dat geval kan natuurlijk veel in overleg gaan.
De periode dat ik vakantie heb is van 9 t/m 29 september ( wellicht dat de mogelijkheid er is deze datum binnen de maand september nog wat te verschuiven )

gr. Niels

Ik ben ook nog aan het pluizen. Duiken is niet helemaal mijn ding, maar dat zou het natuurlijk niet in de weg hoeven staan. Of jij moet dat prettig vinden om iemand te vinden die ook graag wil gaan duiken.
Ik ga sowieso in september! En ik ben nog een beetje aan het bedenken of ik wat meer wil reizen of het puur bij Bangkok en een eilandje óf het noorden wil laten. September is ook nog wat verder weg, dus de druk is er niet echt.
Misschien leuk om wat contact te houden over hoe de ‘vlaggen’ erbij hangen.

Specifieke reden om niet alleen op reis te gaan? Thailand is daar bij uitstek een goed land voor. En volgens mij kom je daar veel mensen tegen die ook alleen reizen!
Groetjes Helene

een “duiker” als reisgenoot is helemaal geen must hoor :slight_smile:
Tis alleen wel zo dat mocht ik dat duikbrevet gaan willen halen dit waarschijnlijk 3 ochtenden in beslag neemt, daarom het vermelden misschien wel waard.

Eigenlijk de redenen om niet alleen te willen gaan is misschien de kans op het gemis aan gezelligheid en niet de kans willen lopen leuke dingen in mn uppie te beleven ( als je ter plaatse toch niemand tegenkomt )
maar even blijven contacten wat betreft het verloop van onze al dan niet afzonderlijke reisplannen is prima hoor!
ik stuur je mn email via prive bericht

Hi Niels,

Ik heb je email-adres ontvangen. Bedankt.

Ik zit al de hele avond op het internet te struinen… en merk ook dat het land te mooi is om alleen te beleven. Al vind ik het ook wel weer en idee met vrijheid. Goed, ik mail je sowieso nog! Dan heb je mijn adres ook gelijk!

Voor nu alvast welterusten. :slight_smile:

Helene

:slight_smile: jij ook, slaap lekker alvast!

Hoi Niels, Wou ook graag dit najaar op vakantie naar Thailand voor max 3 weken. Doel is cultuur, natuur (duiken, jungle) en de full moon party (19sept). Wil graag duiken in de golf van Thailand (Koh Tao). Zag dat de tickets met 1 tussenstop rond de 560 euro waren. Het is echter wel regenseizoen dus wel low-season, wat wel als voordeel lagere prijzen is. Moeten maar eens mailen. groetjes Maarten (29)

Hoi Maarten leuk dat je reageert. de full moon party van 19 september had ik ook al genoteerd :slight_smile: als je die van Koh Phangan bedoelt tenminste.
kwa duiken moet ik me nog wat meer orienteren maar waarom zou jij juist voor Koh Tao kiezen?
(heb je mijn email adres gestuurd via pb)

kickje omhoog want nog steeds op zoek naar iemand om (deels) mee samen te reizen

Hoi Niels,

Al een reisgenoot gevonden?
Ik ben me nog aan het oriienteren. Maar in sept naar Azie, 5 weken, staat vast.
2 Jaar geleden heb ik een maand in Thailand gereisd, wat me erg goed bevallen is. Ook zit ik eraan te denken om richting Maleisie en Bali te gaan. Ook wil ik graag me Padi gaan halen. Laat me even weten of jij perse alleen Thailand wilt doen, anders kunnen we misschien samen reizen, mocht het klicken? Laat me weten wat je plannen zijn! :wink: Lotte

Hoi Lotte leuk dat je reageert! Ben nog steeds op zoek naar een reisgenoot maar alleen voor de bestemming Thailand. Dit vanwege de beperkte duur van mijn vakantie (3 weken) waar ben jij van plan je Padi te halen?

gr Niels