3 weken Thailand okt-nov

Hoi allemaal,

Ik ben Namisa, 27 jaar, en kom uit Houten. Dit najaar wil ik voor 3 weken naar Thailand. Nu zoek ik iemand die ook zin heeft om naar Thailand te gaan, zodat we samen kunnen gaan reizen. Tijdens deze reis wil ik graag wat van de cultuur zien, maar ook lekker actief bezig zijn ook wil ik graag duiken. Ik heb mijn PADI openwater en zou graag de volgende cursus willen gaan volgen. Natuurlijk is het ook heerlijk om met een lekker drankje op het strand te zitten.
Hong Kong moet ook een wereld stad zijn, het is dan misschien ook leuk om hier een tussen-stop te maken.

Ik zou het leuk vinden om iets van je te horen als je het leuk lijkt.

Groetjes,
Namisa

Hoi Namisa,

ik ben Marijke, 27 jaar en kom uit Den Haag.
Ik heb ook het plan om in het najaar lekekr 3 weken te gaan backpacken in Thailand; alleen zat ik meer aan september te denken…
Ik ben gek op duiken (aow) en wil dat daar natuurlijk ook doen!! Verder een combi van cultuur/natuur, activiteit en hier en daar een dagje lekekr luieren op het strand met een drankje erbij:vak02:

Misschien een idee om elkaar even te mailen… praat wat makkelijker en kunnen we op die manier kijken of de plannen een beetje overeenkomen.
Al moet ik wel zeggen dat ik niet heel erg van het plannen ben hoor…ticket boeken en gaan :slight_smile:

Lijkt me leuk wat van je te horen!!
Groetjes Marijke

[EMAIL=“marijkedvries@gmail.com”]marijkedvries@gmail.com

Hallo Namisa,

Ik ben Marco, 26 jaar uit Den Haag. Ik ben opzoek naar een wat verdere reis. Hierbij wil ik dan niet naar een toeristenplaatsje, maar net zoals jij aangeeft echt iets meemaken en zien. Ben gek op sporten en een open, toegankelijk persoon. In mijn eentje vind ik het totaal niks om zo’n groot avontuur aan te gaan en hoop daarom een delegatie te vinden. Heb je inmiddels al ideeen hoe en wat? Groet Marco

hoi allemaal,

Ben Maarten, 27 jaar en werk in Eindhoven.

Ik hou ook erg van duiken en zou dat graag combineren met een lange reis in Azië. Voor mij was Thailand altijd al een bestemming om heen te gaan, daar rond te trekken en in het zuiden te duiken bij Koh Tao en Phi Phi eilanden.

Dacht ook aan ongeveer 3 weken ergens in de periode augustus-november.

Lijkt me leuk met een klein groepje te gaan ofzo…

groeten Maarten