Thailand en/of Vietnam oktober 2009

Hallo!

Ik ben net afgestudeerd, 24 jaar, en wil graag in oktober een maandje (en als het kan misschien wel langer) gaan reizen voordat ik echt aan de slag ga. Helaas gaat mijn geplande reis met een vriendinnetje niet door, dus hoop ik dat er iemand is, of misschien meerder mensen, die het leuk vinden om met mij mee te gaan. Lijkt mij toch iets gezelliger!

Zelf hou ik van een relaxte backpackvakantie waar niks moet maar alles mag. Ik hou van sporten, beetje cultuur, relaxen met een boekje op het strand en uitgaan. Het lijkt me leuk om bijvoorbeeld een olifantentocht en fullmoon feest in Thailand te doen en cultuur opsnuiven in Vietnam. Ik heb al eerder gereisd door Australie, dus het is niet mijn eerste backpackavontuur.

Ik hoop mensen te vinden van ongeveer dezelfde leeftijd die ook een beetje dezelfde dingen leuk vinden!

Groetjes,
Elleke

Hoi Elleke,

Ik ben 22 jaar en ook net afgestuurd! Ben nu een goed plan aan het maken voor een lekker reisje van een maandje of 2/3 door Azie. In ieder geval naar Bangkok en verder wil ik graag leren surfen tijdens mijn trip.
Het lijkt me heerlijk om inderdaad op een chille manier van de omgeving te genieten!

Een groepje verzamelen met ongeveer dezelfde interesses lijkt me gezellig om in ieder geval even mee door te brengen. Alhoewel het alleen reizen me ook een enorme uitdaging lijkt en dat dat de reden is dat ik niet met een maatje ga!

Groetjes Erik

Hey Erik,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb in Australiƫ ook gesurft, dus dat lijkt me heel erg leuk. Kan je eigenlijk ook surfen in Thailand of Vietnam?

Het lijkt mij ook leuk om in ieder geval met een groepje te beginnen en dan kun je altijd verder kijken. Als je na een tijdje liever ergens anders heen gaat of in je eentje verder wilt moet je dat gewoon lekker doen!

Wanneer wil jij precies weg en wil je ook op Bangkok vliegen?

Mijn e-mailadres is ellebel555@hotmail.com voor als je nog wat meer wilt weten.

Groetjes,
Elleke

Hoi Elleke, 4 oktober ga ik naar Thailand toe voor een maandje. Doe een beetje cultuur en ga dan naar Cambodja, daarna lekker naar de eiland relaxen en beetje duiken!
Full moon party in november is ook een mogelijkheid voor mij!