Ik ben Naline, 23 jaar en zit vol enthousiasme om begin volgend jaar mijn backpack weer in te pakken. Ik zou de winter in Nederland graag laten voor wat hij is en richting Azie vertrekken voor ongeveer 6 weken.
Mijn plannen liggen nog volledig open, maar ik zit nu te denken aan een combinatie van Thailand en Laos. Ik sta nog open voor al het andere! Ik hou zelf van veelzijdig reizen, dus natuur, steden, strand, drukte, rust etc. Zolang het maar afwisselend en niet gehaast is.
Ik heb eerder een reis gemaakt door Australie en ben erachter gekomen dat ik het toch het leukste vind om al het moois onderweg met iemand te kunnen delen, dus vandaar dat ik opzoek ben naar een leuk reisgenootje (of meerdere). Wel vind ik het fijn om alles open te laten; klikt het goed en willen we dezelfde route reizen dan lijkt me hartstikke leuk om de hele trip samen te maken, maar scheiden na 1 week onze wegen, dan moet dat ook geen probleem zijn.
Ben je van plan om ook begin volgend jaar op pad te gaan? Dan hoor ik graag van je! Data en bestemmingen liggen voor mij nog helemaal niet vast, dus suggesties zijn ook heel welkom!
Hoi Naline,
Ik wil ook die kant op, rond dezelfde tijd, nog niets geboekt. En ik ga ook liever niet alleen. Ehm, ik ben 50 (m) Als je dat te oud vind, snap ik dat helemaal. Ik hoor het wel
groetjes,
Cor.
Hee meid, ik wil ook graag begin januari voor 4 weken (of evt. langer) reizen naar Azië. Ik ben nog bezig met het regelen van onbetaald verlof op mijn werk, dit weet ik begin november (of het doorgaat) Ik ben zelf 24. Hoor wel of het je leuk lijkt evt. samen te reizen. Groetjes, Irene
Ik ben 24 jaar en van plan om na mijn afstuderen vanaf half januari/februari richting Loas, Vietnam en Thailand te gaan! Ik ben nog nooit alleen op reis geweest en het lijkt mij ook fijn om alle ervaringen met iemand te kunnen delen, ook gewoon fijn om niet alleen te starten. Ik heb verder ook nog geen concrete plannen gemaakt, alleen dat ik weg wil en ongeveer waar naar toe! Dus wellicht dat er een match is?
Ik ben net afgestudeerd (22 jaar) en vertrek over een maand op wereldreis. Ik vlieg op 26 januari van Mumbai naar Bangkok en wil dan wsl. beginnen in Laos, Cambodja (uitwijken naar Vietnam) en dan vanaf het noorden van Thailand naar beneden om daar Azië af te sluiten met de Thaise eilanden. Mijn plannen liggen nog vrij open. Wel ben ik van plan om hier zo’n 2 tot 2,5 maanden voor uit te trekken (daarna ga ik naar Australië). Jouw wens lijkt sluit aan bij die van mij: veelzijdig reizen. Ik houd van rust op zijn tijd maar ook enorm van leuke feesten.
Wellicht kunnen we een stukje samen reizen, met evt. andere meiden van onze leeftijd.
Ik wil graag mid februari (maart) voor 4wken naar Thailand vertrekken om de veelzijdigheid van het land te ontdekken en om te genieten! Alleen maak ik deze reis liever niet in mijn eentje.
Momenteel heb ik nog geen planning. Heb je zin om deze reis samen te maken?
Ik ben trouwens 23 jaar.
Ik loop ook met plannen om medio januari die kant op te gaan. Het lijkt mij minder om in mijn eentje op pad te gaan en zou het daarom wel leuk vinden als er meerdere mensen zijn voor een avontuurlijke trip die kant op. Ik zit ook naar de singlevakanties van Fox vakanties te kijken, die programma’s zien er op het eerste oog alleen erg druk uit. Als er hier een leuk groepje samen te stellen is dan ben ik van de partij :-).
Hey Naline & andere Thaigangers!
Inmiddels al lekker reis of net zoals mij aan het wachten tot je gaat?
Ik vlieg op 9 februari, lijkt me gezellig wat af te spreken daar!
Het ziet er naar uit dat heel veel mensen feb/maart dezelfde plannen hebben. Ook ik vlieg 30 januari, na mijn afstuderen, voor twee maanden die kant op. Begin in Bangkok, ga vervolgens naar het noorden en doe 12 feb de Gibbon Experience in Loas. Vanaf dan ligt alles eigelijk nog open. Wil graag een combi maken tussen rust, cultuur, zon en actie en wil via Vietnam en Cambodja begin april weer in Bangkok belanden. Lijkt me leuk om hier wat reisgezelschap bij te hebben, maar dat moet wel goed komen als ik deze forum zo zie.
Het ziet er naar uit dat heel veel mensen feb/maart dezelfde plannen hebben. Ook ik vlieg 30 januari, na mijn afstuderen, voor twee maanden die kant op. Begin in Bangkok, ga vervolgens naar het noorden en doe 12 feb de Gibbon Experience in Loas. Vanaf dan ligt alles eigelijk nog open. Wil graag een combi maken tussen rust, cultuur, zon en actie en wil via Vietnam en Cambodja begin april weer in Bangkok belanden. Lijkt me leuk om hier wat reisgezelschap bij te hebben, maar dat moet wel goed komen als ik deze forum zo zie.
Bedankt voor je reactie:D! Wanneer staat jou reis gepland? Ik vlieg volgende de week dus wie weet dat we elkaar ergens kunnen treffen? Misschien handig om dan contact te houden via prive berichten.
Bedankt voor je reactie:D! Wanneer staat jou reis gepland? Ik vlieg volgende de week dus wie weet dat we elkaar ergens kunnen treffen? Misschien handig om dan contact te houden via prive berichten.