Thailand-dag Wereldwijzer

Beste vrienden,dit om een indicatie te hebben wanneer we eventueel deze dag zouden organiseren,heb ik daarboven een paar mogelijkheden gezet.Graag jullie medewerking en bedankt bij voorbaat! georgessiam.

Normaal is er niet veel werk in augustus bij ons aan de spoorwegen!Datum en plaats speelt voor mij geen rol.gegroet:georgessiam.

ik heb op september geklikt maar het maakt me eigenlijk niet zo veel uit alleen de eerste 3 weken van augustus kan ik niet van wegen de beste reden die je hier kan verzinnen :lol:
locatie maakt mij ook niet zoveel uit het is maar net wat de plannen zijn

:chin:kunnen we niet af spreken op het songkrangcheer festival in Amsterdam
er is het een en ander op dit Forum over geschreven
anders succes met het organiseren ik kan tot oktober in Nederland of Belgie daarna ben ik in Thailand :thailand::cambodia:

Ik pas me wel aan. Tenzij er iets tussenkomt natuurlijk. Mij maakt t niet zoveel uit, idem met de locatie.

Denk alleen wel dat we ook een beetje rekening moeten houden met de Belgen onder ons, dus niet in Groningen ofzo;)

Oja is de planning overdag of de avond? Ik ben afhankelijk van het ov, nou gaan er wel veel treinen naar Rotterdam (en de wijk waar ik woon) maar s’avonds is gewoon niet zo lekker. Moet dan steeds op de klok kijken, want tja, laatste trein gemist=probleem.

Eigenlijk gelijk wanneer, als het maar een zaterdag is en niet in september (of het zou in Thailand moeten zijn:unibrow:)

Grts,

Jelle

En idd, qua plaats niet TE ver in Nederland zou leuk zijn. Rotterdam, Amsterdam, TERNEUZEN…:lol:

Grts,

Jelle

Er zal zeker rekening gehouden worden met jullie wensen… We zullen een locatie uitkiezen die voor iedereen enigszins normaal te bereiken is. Dus don’t worry, Groningen zal het niet worden :slight_smile:
Wellicht Amsterdam ? Utrecht ? Mijn eigen stad zou ook altijd kunnen…

En dag zal vast een zaterdag of zondag worden. Misschien dat een zondag beter uitkomt, omdat op een zaterdag misschien nog mensen moeten werken of andere dingen te doen hebben.

Ik zal tijdens mijn vakantie ook ff brainstormen…

Haarlem is idd ook goed te doen, voor de treinreizigers vanuit Belgie ook makkelijk.

Mijn voorkeur gaat uit voor een zaterdag, dit omdat ik niet weet of ik oppas kan regelen. En mijn man is op zaterdag altijd vrij. Op zondag 9 van de 10x niet. Maar als het ver van te voren bekent is…dan zou hij vast wat kunnen regelen. (dus evt zou op zondag kunnen)

De maand maakt me niet veel uit, al zou de de middelste 2 weken van juli niet fijn uitkomen, man heeft dan vakantie en we weten nog niet wat de planning is. Maar denk ook niet dat jullie voor deze maand gaan aangezien er dan “veel” in Thailand zitten.

Dag Georges,

Ben weer net terug. Wanneer je iets hebt laat het bijtijds weten. Mijn baas wil graag dat ik zoiets een paar maanden (echt waar) vantevoren aanvraag.

Ton

Ik zal nog een maandje afwachten(omdat sommige mensen op vakantie zijn)daarna zal het puzzelen worden om alles in de juiste plooi te krijgen.
(datums&plaats van het gebeuren)
In iedergeval Ton,ben ik blij dat je terug op de aardbodem bent verschenen!gegroet:georgessiam.