Hulp bij planning eerste keer Thailand! Zin in! :p

Goedendag,
Dit is mijn eerste post

Mijn naam is Barry de Gooijer en ik vertrek 15 juni voor 35 dagen ALLEEN naar Thailand! spannend maar Ooohoooo zo leuk :stuck_out_tongue:
Ik ga alleen, maar hoop een hoop leuke mensen te ontmoeten om mee op te treken!

ik backpacken en heb ik een kleine planning gemaakt! Nu wil ik even jullie mening weten en of het haalbaar is en. Als ik niet te veel vraag? Hahahah even kijken hoelang ik op elke plek moet en kan blijven! Ik hèb namelijk geen idee.
Wil graag per trein of per bus

Hoop dat jullie mijn kunnen helpen op dit fantastische forum!

Ik kom 16 juni aan in Bangkok, ayutthaya, sukhothai, Chiang mai, pai!
Terug met de trein naar bangkok!
Kanchanaburi,surat thani(mischien onderweg ergen stoppen?), khao sok, Phang Nga, surat thani, ko samui, ko pha ngan, ko tao, chumphon, en weer terug naar Bangkok!

Haalbaar? Leuk? Hoeveel dagen op elke plek! Wat moet weg en wat moet er bij!
:wereld:

Alvast bedankt! Vriendelijke groetjes Barry de Gooijer

Planning? 2 blokken en je hebt 35 dagen.
Alles wat je noemt is okay en als ik jou was, dan maakte ik geen planning, maar een geografisch logische afloop van je 35 dagen.
Mocht je een plek niet leuk vinden, dan trek je na 1 dag weer verder of vind je een plek heel leuk, dan blijf je wat langer.
Als je bekpekt, dan heb je ongetwijfeld de L.P. in de hand en daaruit haal je voldoende mogelijkheden, maar let op: De realiteit verandert sneller dan L.P. dit kan bijhouden.

Je gaat 35 dagen…zorg dan in ieder geval voor een toeristen-visum (60 dagen - single entry…maak daar een dubbele entry van, misschien wil je nog even naar een buurland).

Dit soms tot verbazing/woede vd gebruikers want als het in de lp staat dan is het zo5555