thailand, cambodja, vietnam, laos

Ik wil op reis!. Ik wil begin juli 2006 vertrekken maar ik weet nog niet waarheen

Misschien wordt het zuid-amerika maar eigenlijk wil ik ook graag naar azie.

Ik wil graag naar cambodja, thailand, laos en vietnam voor ongeveer vier maanden.
Gaat iemand ook rond die tijd?
Kun je makkelijk alleen naar azie?
Waar ontmoet ik reisgenoten?
Waar moet ik allemaal heen?
Is Azie veilig?

mariet

Hallo misschien een late reactie maar beter laat dan nooit , Ik wil ook in juli naar ZO Azie reizen ik ben er nog niet uit waarheen , zeker thailand en dan misschien n stuk van laos of/en coambodja of vietnam. Ik kan maar een maand. Je ontmoet overal wel reisgenoten denk ik bij attracties, guesthouses, barretjes, openbaar vervoer , dagtochtjes jungletreks, vorig jaar zat ik bij chiang mai in de jungle met 10 mensen en 4 nationaliteiten was kei leuk en gezellig savonds bij t kampvuur. Er zijn zoveel plekken om heen te gaan , te veel op op te noemen. En Azie is zeker veilig om alleen te reizen , vooral als je vergelijkt met Z-america of Afrika. Ik wil van te voren nooit iets afspreken maar misschien kom ik je wel tegen, of we kunnen tegen die tijd nog wat afspreken in luang prabang , chiang mai of b.v siem raep, als je wilt natuurlijk . Heb jij je ticket al geboekt ? zoja hoe duur ? , in ieder gaval veel plezier en goede reis !! groetjes sander