Thailand bezocht, waar nu naar toe? ;)

Hallo allemaal,

Mijn vriendin en ik hebben juist Thailand bezocht. We trokken een kleine 3 weken rond met het openbaar vervoer.

Nu komen de kriebels natuurlijk al voor een volgend avontuur.
We houden vooral van spectaculaire natuur en willen graag eerst opnieuw een land bezoeken die zo goedkoop is als Thailand.

Ik had gedacht aan: Mexico of Zuid-Afrika. Dit lijken me te doene landen om zelf je reis uit te zoeken ter plaatse. Zijn er nog mooie, zeer goed te bereizen landen waar jullie aan denken?

Zuid-Afrika is een prachtig land, maar wel een stukje duurder dan Thailand! Het is echter zeer goed te bereizen, en zeer gevarieerd.

Andere landen die veelzijdig en niet duur zijn: India, Indonesië (Java, Bali), Marokko, Egypte, enz. Na 3 weken kun je bovendien nog niet uitgekeken zijn in Thailand, dus je zou ook een nieuw deel van Thailand verkennen, evt in combinatie met de buurlanden Laos en Cambodja.

Ja, hebben jullie aan Trinidad & Tobago gedacht? Het is een paradijs voor iedereen en niet duur. Interesse? Laat me iets weten.
Groetjes
Sopirla>>>

Volgens mij is Thailand wel een van de goedkoopste landen ter wereld. Maar je zou ook eens kunnen denken aan Peru, of Nicaragua. Waarvan Nicaragua het lekkerste weer heeft. Beide hebben overweldigende natuur, met veel vulkanische activiteit, bergen, jungle, maar ook een kuststrook. En in die landen kun je wel voor ongeveer 20 euro per persoon per dag rondreizen.
Ecuador en Colombia zou je ook kunnen overwegen.

Ook Laos is erg mooi. En vrienden van me waren heel enthousiast over India. Dat lijkt mij wel een pittig land qua armoede en drukte.

Het ligt er natuurlijk ook aan of je betaalbare tickets erheen kunt vinden.