Thailand - Bangkok nieuwjaar vieren - rondreizen

goede middag

ik heb zojuist tickets geboekt naar Thailand om daar in Bangkok nieuwjaar te vieren en dan later in de week Thailand verder te verkennen. omdat ik alleen ga en me nog niet echt georiënteerd heb ben ik op zoek naar jullie ervaring en deskundigheid!

ik ga van 29-12-16 tot en met 15-01-17. het lijkt me super leuk om gelijkgestemde te ontmoeten daar. dus zijn jullie tijdens deze periode ook in Thailand, laat het dan zeker weten hieronder in de comments!

ik bezoek graag tempels, en wil graag gaan raften/watervallen bekijken in de natuur. uiteindelijk wil ik graag mijn reis afsluiten met 6d eilanden/strand . weten jullie de ultieme tips/bezienswaardigheden? dan hoor ik deze heel graag van jullie!

ik kijk al uit naar jullie respons! :chin:

Groetjes
Ann

Goede morgen Ann, Leuk dat je ook naar Thailand gaat. Ik ben dan ook in Thailand met een groep mensen vanuit de hele wereld. We gaan ook met zijn allen oud en nieuw vieren dus als je wilt mag je aansluiten. Het zijn geen mensen die ik heel goed ken. We zijn allemaal dansers vooral Latin. Dus hou je van dansen dan pas je er zeker tussen zo niet ook geen probleem hoor zijn allemaal sociale mensen en vinden het leuk om nieuwe mensen te kennen. Laat maar weten wat je wilt.
Lieve groetjes Renee
Ik be

hoi renee

wat een super leuk idee! hou ik van dansen? jazeker!! al heb ik niet veel ervaring met latin dans, maar ik zal wel goed komen denk ik :slight_smile:
wat leuk dat het ook een groep is vanuit heel de wereld, kennen jullie elkaar van een dansgroep/theater?
wat is de leeftijd van de groep ongeveer? ik merk namelijk dat het vaak heel jonge mensen zijn hier en op andere forums. ik ben 32jaar

groetjes
ann

Hi Ann,
Leuk om te horen dat je van latin houdt! Ik ken de mensen van een zouk event van vorig jaar op Koh Tao. Zouk is een Braziliaanse partnerdans :wink: Dit word nu trouwens ook weer gegeven op Koh Tao van 2 t/m 7 januari. Het maakt niet uit of je kan dansen of niet het is voornamelijk dat je je eigen dansstijl gaat vinden zonder een oordeel over de ander te hebben of veroordeeld te worden hoe je danst. In Bangkok zijn er rond oud en nieuw een aantal zouk feestjes waar wij met zijn allen heen gaan. Als je interesse hebt in het Event op Koh Tao en de feestjes in Bangkok en je zit op FB dan kan ik je de link even doorsturen en kan je even kijken of het je leuk lijkt.
De leeftijd varieert vanaf de ongeveer 30 tot rond 50 ofzo. Denk dat de meeste wel onze leeftijd zijn dus dat is leuk :wink:
Waar woon je? Misschien kunnen we nog een keer in NL afspreken voor december?
Laat maar weten wat je wilt.
Lieve groetjes Renee

Hi Ann ik zit te kijken naar een hostel voor in Bangkok dus als je het leuk vind er is nog ruimte in de dorm. Laat het maar ff weten. Groetjes. Renee

hoi renee
ik heb al een slaapplaats bij een local kunnen bemachtigen en hij stelde ook voor om mij eventueel met nieuwjaar rond te leiden. maar ik hou alle opties open , dus als je whatsapp hebt kunnen we via daar contact houden?
heb je die link nog voor mij? dan kan ik ook alvast deze bekijken :slight_smile:
ik woon in Beekbergen (naast apeldoorn)

groetjes
ann