Ik heb net in een vlaag van verstandsverbijstering een retourticket voor 4 weken Thailand gekocht. Ik heb verder nog geen ervaring met soortgelijke reizen dus zou graag in het begin en misschien langer, met iemand op willen trekken… Wil graag veel van Thailand zien, maar daarnaast ook genieten van zon zee strand en een drankje. Ik hoor graag of er mensen zijn die eventueel willen afspreken in Thailand… Gegroet!
voor deze oproep misschien handig IETS meer over jezelf te vertellen, leeftijdsgroep bijv.
in Thailand reizen zoveel mensen alleen, je komt altijd iemand tegen die jouw richting op gaat.
doe je meteen interessante/internationale contacten op
veel plezier, het is een heerlijk land
Jullie hebben gelijk! Ben een jongeman van 27. Wil vooral veel zien van thailand, maar ook genieten. Het lijkt me leuk om meerdere mensen te leren kennen zodat je niet te gebonden bent. Naast veel cultuur hou ik ook van een feestje en een luie stranddag;)
Thailand is natuurlijk een echte bestemming om te genieten van cultuur, stranden en feestjes.
Behalve een paar dagen Bangkok (ga zeker fietsen!) en de drukte van bijvoorbeeld Pattaya, waar je vanuit BKK met de bus goed en goedkoop naar toe kunt reizen, vind je veel cultuur ook op weg naar het Noorden, de Isaan en plaatsen zoals Chiang Mai en Chiang Rai.
In het zuiden vind je een aantal “James Bond-eilanden” zoals de PhiPhi eilandjes vlakbij Phuket en Krabi.
Wanneer je rond volle maan in de buurt van het eilandje Koh Phangan bent, kun je daar een enorm feestje meemaken.
Het openbaar vervoer (per bus) in heel Thailand is goed geregeld en je zult genoeg aanspraak krijgen want de Thaise jongeren zijn supervriendelijk en behulpzaam.
Aangezien je een maand de tijd hebt is dit allemaal best haalbaar.
Mocht je nog meer willen weten dan kun je me mailen op <contact via pb>
Prettige reis (dat gaat zeker lukken!).
Bedankt voor de tips! Ik Maak op zich wel snel contacten, maar is het raadzaam om toch met iemand af te spreken die er ook heen gaat? Ook om iemand achter de hand te hebben ivm noodgevallen?
Ik ben tot van 6 maart tot 5 april in Thailand, waarvan de laatste week ofzo in Bangkok. Mocht je het prettig vinden dan kan ik t.z.t. het hotel waar ik zit wel aan je doorgeven en je de eerste dag(en) opvangen. Ben zelf ondertussen al ervaren in Bangkok en kan je wel wat leuke plekken laten zien daar.
Ik kom 31 maart aan in Bangkok! Lijkt me ook heel fijn om de eerste paar dagen met iemand op te trekken. Wil in Bangkok wat hoogtepunten zien en daarna door naar Chiang Mai. Hoop wat van je te horen voor evt. verder contact!
Voor de mensen die geen reisgenoot vinden hier op wereldwijzer,gewoon lekker beginnen op de Khao San Road in Bangkok,daar gaan veel backpackers heen en maak je erg snel contact en leer je evt mensen kennen die ook alleen zijn of met meerdere willen verder reizen.(spreek uit ervaring)