Ik heb net in een vlaag van verstandsverbijstering een retourticket voor 4 weken Thailand gekocht. Ik heb verder nog geen ervaring met soortgelijke reizen dus zou graag in het begin en misschien langer, met iemand op willen trekken… Wil graag veel van Thailand zien, maar daarnaast ook genieten van zon zee strand en een drankje. Ik hoor graag of er mensen zijn die eventueel willen afspreken in Thailand… Gegroet!
voor deze oproep misschien handig IETS meer over jezelf te vertellen, leeftijdsgroep bijv.
in Thailand reizen zoveel mensen alleen, je komt altijd iemand tegen die jouw richting op gaat.
doe je meteen interessante/internationale contacten op
veel plezier, het is een heerlijk land
Jullie hebben gelijk! Ben een jongeman van 27. Wil vooral veel zien van thailand, maar ook genieten. Het lijkt me leuk om meerdere mensen te leren kennen zodat je niet te gebonden bent. Naast veel cultuur hou ik ook van een feestje en een luie stranddag;)
Thailand is natuurlijk een echte bestemming om te genieten van cultuur, stranden en feestjes.
Behalve een paar dagen Bangkok (ga zeker fietsen!) en de drukte van bijvoorbeeld Pattaya, waar je vanuit BKK met de bus goed en goedkoop naar toe kunt reizen, vind je veel cultuur ook op weg naar het Noorden, de Isaan en plaatsen zoals Chiang Mai en Chiang Rai.
In het zuiden vind je een aantal “James Bond-eilanden” zoals de PhiPhi eilandjes vlakbij Phuket en Krabi.
Wanneer je rond volle maan in de buurt van het eilandje Koh Phangan bent, kun je daar een enorm feestje meemaken.
Het openbaar vervoer (per bus) in heel Thailand is goed geregeld en je zult genoeg aanspraak krijgen want de Thaise jongeren zijn supervriendelijk en behulpzaam.
Aangezien je een maand de tijd hebt is dit allemaal best haalbaar.
Mocht je nog meer willen weten dan kun je me mailen op <contact via pb>
Prettige reis (dat gaat zeker lukken!).