Heey!
Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot die net als ik in April naar Thailand wil. Ik ben Eveline, 25 jaar, net afgestudeerd. Ik wil graag naar Thailand, backpacken, festivals bezoeken, tempels, stranden en nog veel meer. Ik ben op zoek naar een gezellig persoon, die er net zoveel zin in heeft als ik. Ik denk zelf aan ongeveer een maand…
Mocht je zin hebben om mee te gaan, neem dan even contact op!
Hoi Eveline,
Moest je eventueel geen reispartner vinden,dan kan je altijd even door de kao san road(Bangkok) lopen.
Je vindt daar zeker iemand die je wilt vergezellen door Thailand.
Onlangs kwam ik nog 2 dames tegen(Noorse en Zweedse nationaliteit)ze hadden elkaar gevonden op kao san road,het treftpunt van alle nationaliteiten.
Als je de engelse taal machtig bent(voertaal in kao san)dan lukt het je zeker om iemand te vinden.
In iedergeval nog veel suc6 en als je nog met vragen zit over Thailand,kom dan gerust langs op ons forum.
groet:georgessiam.:chin:
Hoi Eveline,
Hoe zit het nu met jouw plannen?
Op dit moment heb ik een ticket geboekt naar Bangkok op 9 april (aankomst 10 april), mijn plannen zijn nog heel flexibel, maar wil het waterfestijn (nieuwjaar) meemaken (12-14 april) en daarna waarschijnlijk rt noorden om vervolgens naar zuid-oosten van Thailand te gaan…
Ik ga een kleine 4 weken rondreizen. Ik ben van het lekker relaxen, feesten en genieten van de mooie omgeving, wat we waarschijnlijk te zien krijgen!
Laat maar weten als je meer wilt weten!
Groetjes Alette
Ik ben ook in Thailand van 7 april tot 1 mei!
Oh toevallig! Misschien leuk om te meeten?