Reisgenoot gezocht! April & Mei 2014

Beste mede forumlezers!

Mijn naam is Beer, 19 jaar oud en zoek een reisgenoot voor in ieder geval de eerste dagen. Tot nu toe heb ik een grof reisschema bedacht waarin ik eerst Bangkok(koninklijk paleis, markten) en Chiang Mai(trektocht, natuurreservaten, klimmen) wil bezoeken om daarna af te sluiten in het zuiden met een full-moon party, strand en watersport! Ik sta qua bestemming nog volledig open voor goede ideeën.
Wil je ook begin april vertrekken, zowel het noorden als het zuiden bezoeken en zoek je een mix van cultuur, natuur en ontspanning stuur dan gerust een berichtje :chin:

Net terug uit Thailand …in het zuiden kan ik je best Ao Nang aanraden. Mooi vertrekpunt naar mooie stranden en eilanden aan een mooie prijs. Veel mogelijkheden - relaxen, natuur, sport (canoenen) en zo veel meer

Via Wereldwijzer app

Op 27maart land ik in bangkok met 2 meiden. We gaan precies dezelfde reis doen als jij. 2 dagen bangkok. Die avond nemen we de nachttrein naar chiang mai, daar blijven we ongeveer 5 dagen. Dan een aantal plaatsen om bangkok heen bezoeken en dan willen we voor 13april op het full moon party eiland zijn. Wanneer vlieg je?

Via Wereldwijzer app

1 like

Hee iedereen!

Ik ga van 30 maart tot 29 april naar Thailand! Het kom al dichtbij en vindt het super spannend worden! Het lijkt me leuk, net als Beer, voor de eerste paar dagen een reisgenootschap te hebben. Ik ben eigenlijk voor alles in! Wil graag 2,5 week in het noorden besteden en 1,5 in het zuiden van Thailand. Ik ben 20 jaar oud en kom uit Zwijndrecht (dichtbij Rotterdam). Ik maak dit jaar alleen nog mijn propedeuse af waardoor ik-tijd en geld over heb om een mooie reis te maken. Ik hoop wat van jullie te horen! :wink:

Groetjes,

Rolinca

Via Wereldwijzer app