Ik ben Eva, 27 jaar en woon vlakbij Amsterdam.
Ik ga zelf van 1 april t/m 6 mei backpacken door Thailand/zuid-oost Azie in me eentje.
Ik heb alleen mijn ticket van en naar bangkok geboekt, de rest staat nog open
Het lijkt me dan ook leuk om ergens met andere te meeten voor korte of langere periode om tips en ideeën uit te wisselen, samen trips te maken, of gewoon een drankje te doen.
Zelf ben ik van plan wat culturele uitstapjes te doen en daarnaast te eiland hoppen en uiteraard af en toe een feestje mee te pakken.
Rond 12-16 april vind de het nationale waterfeest plaats in Thailand, het is een feest ter ere van het nieuwe jaar waarbij iedereen elkaar met water nat gooit. Ook is er op 25 april een fullmoonparty op koh phanang.
Rond deze periode wil ik iig in Thailand zijn.
Daarnaast zou ik graag nog naar andere landen zoals, Maleisië, Vietnam en/of Cambodja gaan.
Uiteraard sta ik open voor andere bestemmingen
Dat klinkt leuk! Ik zal me ook kort voorstellen: ik ben carola, 28 jaar en woon in Haarlem. Ik vlieg ook 1 april naar Bangkok. Vlieg je toevallig met China Airlines? Ik ga voor 3 maanden en ik ben van plan om naar Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam te gaam. De afsluiter is dan 2 weken op de thaise eilanden. Lijkt me leuk om te meeten! Wellicht dus al op Schiphol en anders in Bangkok de 2e april? Heb je al overnachtingen geboekt? Ik zit in New Siam 1 en heb in ieder geval voor 3 nachtjes geboekt. Hoor wel of je ook in het vliegtuig zit, zou wel gezellig zijn!
Ik vlieg zelf 31 maart met KLM richting bangkok en kom daar op 1 april in de ochtend aan. Jammer genoeg vliegen we dus niet samen… dat was natuurlijk helemaal gezellig geweest!!
Ik heb voor 1 april al een hotel geboekt via travel333, waar ik ook me ticket heb geboekt, voor 20euro meer.
Transfer + 4* hotel met ontbijt. Even relaxt bijkomen
Verder wil ik ook low budget gaan, dus daarna een nachtje in New Siam 1 om te meeten lijkt me leuk idee.
Zal morgen gelijk even kijken of er nog plek is.
Zelf ben ik in 2010 ook al in Thailand geweest dus sommige plekken heb ik al gezien, maar misschien kan ik je daar wat tips over geven. Op koh samui en koh phanang ook al maar voor de fullmoonparty wil ik koh phanang zeker nog een keer aan doen.
De vorige keer was er namelijk geen black/half of fullmoonparty haha