Mijn naam is Pieter en ben 27 jaar oud. Gezien ik de maand april vrij ben wil ik op vakantie voor ongeveer 3 weken.
Ik wil alle opties openhouden qua land en soort reis. Denk hierbij aan eiland hoppen in Thailand of jungle tochten in Costa Rica. Ik ben al meerdere keren op reis geweest in ZO Azie, Nieuw Zeeland en het Midden Oosten en wil weer aan een nieuw avontuur beginnen. Mocht je plannen hebben om in April op vakantie te gaan en net als mij het ook
gezellig vinden om met meerdere mensen te gaan laat me dan weten. Ik ben vrij makkelijk in omgang en heb een brede interesse.
Ik ga zelf van 1 april t/m 6 mei backpacken, hostels en af en toe wat luxer, door Thailand in me eentje.
Ik heb alleen mijn ticket van en naar bangkok geboekt, de rest staat nog open
Zelf ben ik van plan wat culturele uitstapjes te doen en daarnaast te eiland hoppen en uiteraard af en toe een feestje mee te pakken.
Rond 12-16 april vind de het nationale waterfeest plaats in thailand. Het is een feest ter ere van het nieuwe jaar waarbij iedereen elkaar met water nat gooit. Ook is er op 25 april een fullmoonparty op koh phanang.
Rond deze periode wil ik iig in Thailand zijn, mogelijk wil ik ik namelijk ook nog andere landen aan doen.
Wil jij ook gaan backpacken of ga je op ‘luxe’ vakantie?