Mee naar Thailand in april?

Gezocht: leuke, spontane, gezellige, pittige meid die zin heeft om met mij rond te reizen in Thailand in april (een week of 3). Ik ben niet zo’n groepsmens en de meeste van mijn vrienden hebben inmiddels een gezinnetje en dus andere plannen. Het idee is om er vooral een relaxte rondreis van te maken door het noorden van Thailand. Beginnen met paar dagen in Bangkok, dan richting Chiang Mai (Songkran festival), Sukothai, River Kwai en in stijl afsluiten op een bountystrand van een van de eilanden. Maar andere suggesties zijn welkom. Kernwoorden: onze eigen gang gaan, veel zien zonder te haasten of lange reisdagen, ons eigen tempo bepalen, reizen met openbaar vervoer, mooie tempels bezoeken, genieten van de natuur, fotograferen, beetje rondfietsen in de kleinere plaatsen, kookles volgen in Chiang Mai, lokale marktjes bezoeken, genieten van de heerlijke Thaise keuken, etc. Een niet al te druk programma, zodat er ook nog wat tijd over blijft om te relaxen, het is tenslotte een vakantie. Het goedkope backpacken heb ik wel een beetje gehad, dus ik ga liever voor iets meer comfort en het zou leuk zijn als je ook al wat reiservaring hebt. Ik ben zelf 40, single, woon in de buurt van Amsterdam, werk in de mediabranche, HBO, niet lesbisch. Lijkt je dit wat, mail me dan snel op [EMAIL=“isavandam66@hotmail.com”]isavandam66@hotmail.com, want ik zou het liefst zo snel mogelijk de vlucht willen boeken!