Reisgenoot gezocht voor ca 4 maanden

Hoi,

Ik ben van plan om rond april tot en met augustus te gaan reizen.
bestemming staat nog niet vast, maar zuid amerika trekt mij en ook Azië. Landen als Vietnam, Thailand, Laos, Indonesië. Ik ben een jongeman van 35 jaar. Ben sportief en speels ingesteld. Toch reis ik liever niet alleen, zodoende deze oproep. Houdt wel van relax reizen. Mocht er andere zijn met dezelfde ideeën, just let me know :wereld:

Hey,

Ik ga zelf van 1 april t/m 6 mei backpacken door o.a Thailand in me eentje.
Ik heb alleen mijn ticket van en naar bangkok geboekt, de rest staat nog open

Het lijkt me dan ook leuk om ergens te meeten!
Zelf ben ik van plan wat culturele uitstapjes te doen en daarnaast te eiland hoppen en uiteraard af en toe een feestje mee te pakken.

Rond 12-16 april vind de het nationale waterfeest plaats in thailand. Het is een feest ter ere van het nieuwe jaar waarbij iedereen elkaar met water nat gooit. Ook is er op 25 april een fullmoonparty op koh phanang.
Rond deze peridoe wil ik iig in Thailand zijn.

Misschien kunnen we elkaar rond deze periode ergens treffen?

Hoi Steve,
Heb je al besloten of t Azië of Zuid Amerika gaat worden?
Ikzelf vlieg eind sept naar Midden Amerika.

Gr Karin

Hey,

ik ben vorige week terug gekomen uit indonesie. Ivm soll rondes wil ik nu even in Nederland blijven. Mocht dit niet doorgaan met soll zit ik er aan te denken om te gaan reizen. Dan rond september weggaan en half jaar en wellicht langer weg. Helaas ben ik dus in april niet weg. Katootjuh. Zie dat jij wat meer midden Amerika wil doen? En hoe lang ongeveer?

Hoi Steve,
Ja ik vlieg idd naar Midden Amerika. Starten in Cuba, zuiden van Mexico, Guatamala, Belize, Honduras, Nicaragua, Costa Rica, Panama, Colombia en als afsluiter Suriname in 6 maanden.

Gr Karin