Hoi! Ik ben Jimmie (28 jaar) en wil in feb/mrt/april 2014 ongeveer 4 weken reizen en/of vakantie vieren. Normaal heb ik een leuke/drukke baan in de medische hoek, maar nu is het tijd om het koppie leeg te maken…
Heb jij misschien al een goed idee waar je heen wilt, dan haak ik graag bij je aan
De bestemming maakt me niet speciaal uit. Azie, Oceanie/Australie, Zuid/Midden-Amerika, Afrika. Ik vind het allemaal leuk.
Beetje rondreizen, luxe of basic, feestje vieren of lokale mensen helpen…ik vind alles tof!
Ben je ook enthousiast, vrolijk, sociaal, niet al te serieus en lijkt het je leuk om (gedeeltelijk) samen op te trekken? Laat het me dan weten ! Misschien is het goed om eerst een keer een drankje te doen, zodat je weet dat je niet met een een of andere flapdrol opgescheept zit
Hee Jimmie!
Ik ga waarschijnlijk reizen in maart/april/mei voor een aantal weken (weet nog niet precies hoeveel). Ik denk naar Thailand en Australie.
Heb ook nog geen idee wat ik daar wil gaan doen, maar in ieder geval veel leuke dingen en een beetje rondreizen enz.
Ik ga in principe alleen, maar het lijkt me wel heel leuk om mensen te leren kennen die wellicht hetzelfde willen gaan doen!
Hey hey hey mensen van het goede leven! iedereen gaat naar Thailand zie ik gaat er niemand mee naar Vietnam Ben van plan feb/mrt/april ( in die richting ) door Vietnam te backpacken en mischien nog wat omliggende landen mee te pakken. Zulke reizen zijn altijd goed alleen te doen maar is natuurlijk leuk om mede landgenoten te hebben.
Ik herken me volkomen in jouw verhaal! Ik ga 8 t/m 27 maart naar Thailand, ook net zoals wat jij zegt om je koppie leeg te maken. Ik heb zelf een drukke baan als marketeer voor een multinational en ik ben 26 hou van gezelligheid, borrels, zon zee en strand.
Oja, ik kom uit Amsterdam