Reis maken juli/augustus 2014

Hallo allen,

Ook ik zoek een leuke reisgenoot. (m/v, rond mijn leeftijd). Zelf ben ik een 20-jarige vrouwelijke student, sociaal, flexibel en impulsief. Ook vind ik een feestje wel leuk, maar dit is niet het hoofddoel van de reis die ik zou willen maken. Omdat ik nog studeer ben ik gebonden aan de vakantie. Graag zou ik dus in juli/augustus 2014 een reis maken van zo’n 4-6 weken.

Er zijn ontzettend veel bestemmingen die ik zou willen bezoeken. Australië en Azië staan het hoogst op mijn lijst. Maar zou jij in deze periode een reis willen maken naar een andere bestemming dan sta ik daar ook zeker voor open.
Ik wil graag rondreizen, veel verschillende dingen zien, maar een dagje strand kan ik ook zeker waarderen. We komen er vast wel uit wat de exacte plannen zijn.

Lijkt het jou ook leuk om in deze periode een langere reis te maken? We hoeven natuurlijk niet de gehele reis samen te blijven. Ook dat valt te overleggen. Lijkt het je iets dan hoor ik graag van je!

Hi Shavadaa,

Zijn er ook nog andere specifieke landen waar je graag heen zou willen.
En wat heb je voor budget? Ik zou graag zelf ook meer van de wereld willen zien. :slight_smile:
En ben dus ook nog opzoek naar een vakantie voor dit jaar. En een reismaatje.

Zou dus graag willen weten wat voor ideeën je nog meer heb

Hallo Tobias,

Er zijn ontzettend veel landen die ik zou willen bezoeken. Die landen die ik dit jaar het liefst zou bezoeken zijn: Australië, Thailand, Vietnam, Laos en/of Cambodja. Maar zoals ik al zei: mocht er iemand komen met een geweldig plan voor een andere bestemming, dan ben ik niet moeilijk om te praten. Mijn budget heb ik nog niet exact vastgesteld, maar dat zal zeker niet het probleem zijn. Was van plan om het allemaal niet te duur te maken.
Aan welke bestemming zat jij te denken, en voor hoe lang?

Hoi Shavadaa,

Exacte bestemmingen heb ik nog niet. Volgend jaar ieder geval van plan om naar nieuw zeeland te gaan.
Dit jaar sta ik voor alle bestemmingen open. Alleen is mijn budget wat minder groot. In verband met die reis volgend jaar.
En wil je in die landen echt backpacken of echt een luxe reis?

Loas, Thailand en Cambodja klinken trouwens goed :slight_smile:

En ik zat te denken aan een week of 3. In verband met vrije dagen van me werk.

Backpacken is het plan! Heb je even een pb’tje gestuurd!