In de buurt van Bangkok eind okt./begin nov.?

Hallo allemaal :dag:

26 Oktober vlieg ik vanaf Dusseldorf (via Dubai) naar Bangkok!
In Bangkok blijf ik 1 of 2 nachten (om bij te komen/slapen), daarna zal ik doorreizen
ten westen van Bangkok; omgeving Kanchanaburi. Hier wil ik mijn reis (relaxed) beginnen.
> TigerTemple, Erawan watervallen, River Kwai, grotten, Elephants & Friends park, fiets huren etc. <

In mijn globale plan is het de bedoeling dat ik 6 maanden rondreis door ZO-Azië
en ik heb zo’n 8 landen op mijn lijstje staan, namelijk: Thailand, Laos, Vietnam,
Cambodja, Maleisie (incl. Borneo), Singapore, Hong Kong en Macau.
En misschien ook: Brunei en klein gedeelte/eilandjes Indonesië.

Ik begin mijn reis dus ‘alleen’, maar vlieg jij ook op 26 oktober naar Bangkok?!
Of ben je eind oktober in (de buurt van) Bangkok? Laat het me weten.

Ik zou het gezellig vinden om het begin van mijn reis samen met iemand door te brengen.
Samen een hapje eten, wat drinken, de stad verkennen en/of eerste week/weken samen
te reizen en genieten van al het moois wat er op je af komt.

Lijkt jou dit ook wel wat!? Laat dan een berichtje achter, stuur me een mailtje of voeg me
simpelweg toe op msn! (zie profiel) :chin:
Hopelijk tot snel en wie weet zitten we straks samen in het vliegtuig, ontmoeten we elkaar op het
vliegveld in Bangkok of genieten we van een heerlijke Pad Thai?! of bucket?! :drugged: wie zal het zeggen…

Groetjes een 21 jarige reislustig meid

:wereld: http://broniya.reismee.nl

Hallo :dag:

Is er dan echt niemand rond die tijd in of rondom Bangkok?! :question:
Ik zou het gezellig vinden om het begin van mijn reis samen met iemand door te brengen.
Samen een hapje eten, wat drinken, de stad verkennen en/of eerste week/weken samen
te reizen en genieten van al het moois wat er op je af komt.

Lijkt jou dit ook wel wat!? Laat dan een berichtje achter, stuur me een mailtje of voeg me
simpelweg toe op msn! (zie profiel) :chin:
Hoor graag van je, tot snel!

Groetjes een 21 jarige reislustig meid

:wereld: http://broniya.reismee.nl

Ik begin mijn reis dus ‘alleen’, maar vlieg jij ook op 26 oktober naar Bangkok?!
Of ben je eind oktober in (de buurt van) Bangkok? Laat het me weten.