Vanaf eind juni ben ik 6 weken in Thailand.Eerste 2 weken ga ik naar mijn ouders (ze wonen nu half jaar in Thailand).Maar als ik 6 weken lang bij hun zal blijven dan ga ik me een beetje zitten vervelen denk ik.
Ik ga er wel met mijn nederlandse oma heen maar zij blijft bij mijn ouders.Daarom lijk me niet z’n gek idee om een gezellig flexible reisgenootje te zoeken om mee te reizen ong. een weekje ofzo (m/v max.25 jaar).Waar ik precies heen wil in die week ben ik nog niet helemaal uit (twijfel tussen Chiang Mai en Bangkok of misschien in de beurt van).
Ben je sociaal, flexible, gezellig en lief als ik? En lijk het je leuk om met me een weekje in Bangkok of Chiang Mai etc. rond te hangen? Laat me iets weten Wat handig is… dat ik ook Thais spreek :wacko:
Ik ben bijna 20 jaar ,doe luchtvaartdienstverlener/stewardess opleiding.
Groetjes, Kaew (Kel)
Mijn naam is Elsa en wordt 23 jaar in juni. Ik kom 8 aug aan op Bangkok. Dan zit jij waarschijnlijk in je laatste week. Misschien vind je het wel leuk om in die week nog wat te reizen (In Bangkok zelf misschien??)
Het lijkt mij heel leuk. Laat het mij maar weten.
PS misschien kunnen we hier in NL een keertje koffie drinken en kletsen over Thailand en de plannen!! Ik woon in Amsterdam, altijd gezellig dus!
ik heb een mailtje naar je emailadres gestuurd. Hopelijk heb je op die dag geen last van jatlag …ik heb het wel altijd last van als ik naar Thailand vlieg hahaha
Oja je werkt op Schiphol als ik goed heb gelezen toch?Ik ga maandag 21 mei naar Schiphol met de klas want we hebben op die dag excursie daar.En midden juni moet ik ook een week lang stage lopen op Schiphol hihihi.
Waar ga je stage lopen dan? Laat me dan weten waar en hoelaat je je op schiphol bevindt! Dan kunnen we misschien ff wat gaan drinken op schiphol. Wat gezellig!
Ik heb geen prive mailtje van je ontvangen maar bij deze mn emailadres nogmaals: [EMAIL=“emdcr@hotmail.com”]emdcr@hotmail.com
Hoi Elsa, dit had ik toen naar je e-mailadres gestuurd…wel raar dat die niet aankomt :s …
Leuk dat je ook naar Thailand komt 8 Aaugustus zitten we ook in Bangkok! in die laaste 2.5 weken van mijn vakantie reis ik samen met Kirsten (een vriendin van me).Ze komt ook uit Nederland maar de 9de vliegt ze al terug naar Nederland.En de 12de moet ik weer naar mijn moeder want daar is 12 augustus nationale moederdag.Word heel Thailand gevierd.
Ik heb net ff met Kirsten overlegd en het lijkt ze ook gezellig om jou ff te zien voor dat ze terug naar Nederland komt.Ik zelf vlieg op 14 augustus terug naar Nederland.Jammer dat je niet eerder in Thailand bent anders kunnen we ook in Koh Samui afspreken.Maar Bangkok is ook heel leuk hoor.Genoeg te doen daar Hoelaat land je in Bangkok eigenlijk?
Ik woon zelf in Tilburg maar in de meivakantie ga ik naar mijn vriend in Maastricht.Heb je toevallig OV?Anders wil ik wel een keertje naar Amsterdam komen hoor;) Is dat ook je MSN adres?
Ik moet in juni een week stage lopen in de business lounge.Wat ik daar precies moet doen is nog steeds wazig hahaha.Maar maandag 21 mei is gewoon excursie Schiphol.Ik denk dat we daarna wel ergens kunnen afspreken.Je bent toevallig toch geen grondstewardess of wel?Anders is het echt lachen hahaha.Maar als je eerder wil afspreken kan ook wel hoor.Dus let me know :p… ik ga je ff toevoegen op mijn MSN… hopelijk is het daar wel gelukt.
Tot snel Groetjes, kaew