Hai, ik ben Wendy ben 34 jaar en kom uit Amsterdam. Ik vertrek begin juli naar Thailand. Ik ga 5 weken door Thailand reizen. Nu ben ik opzoek naar mensen die in dezelfde periode in thailand zijn, en die het leuk vinden om elkaar te ontmoeten. Ik ben niet opzoek naar iemand die de gehele reis met mij door brengt. De bedoeling in om het toch vooral alleen te doen. Maar het lijkt me wel leuk een soms een paar dagen met iemand te reizen. Hoor graag van jullie
Groetjes Wendy
Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer
Hoi Wendy,
Nou spijtig genoeg vertrek ik volgende week woensdag al naar het het" land van de glimlach"!
Als ik je een tip mag geven,in de backpackerswijk Kao san road/rambuttrie road vind je altijd mensen die je kunnen vergezellen voor een poosje.
Een tijdje geleden kwam ik nog een koppeltje tegen,(2 meisjes Noorse /Zweedse) die samen reisden naar het zuiden van Thailand.
Wanneer vertrek je juist? Eind juni of echt juli?
Vliegtuigticket naar Bangkok en van daaruit verder zien?
Ik ben vrouw, 35j, ben al eens naar Thailand geweest en zou wel nog eens willen gaan.
Gr.
L
Hey Lisselotte,
Ik vertrek 7 juli t/m 12 aug. Heb alleen ticket BKK ik zal wel nog vanuit Nederland de 1e 2 dagen een guesthouse in BKK boeken. De rest boek ik in Thailand, heb wel al mijn route voor de 1e 3 weken centraal en noord thailand. Deze 3 weken reis ik alleen. De laatste 2 weken komen mijn zusje en een vriendin van mij naar pucket om van daar uit zuid thailand te bewonderen.
Als ik je verhaal zo lees, heb ik het idee dat ik nog wel eens bij jou in het vliegtuig zou komen te zitten
De kans is erg groot dat ik ook 7 juli vertrek en ben op dit moment bezig een ticket te kopen (even het juiste moment afwachten), maar ik kom tot nu toe altijd uit op 7 juli.
Ik blijf echter wel 6 a 7 week in Thailand en ga helemaal alleen. Vind het doodeng en tegelijkertijd kan ik amper wachten tot het zover is!
Ik ga ook even nog een oproep plaatsen om evt. een reismaatje te vinden.
Heey Mike,
Hahahaha het zou wel gtappig zijn al we dezelfde vlucht hebben. Ik vlieg met Finnair. Ik heb het hezelfde gevoel dood en maar zooo een zin in. Wat heerlijk dat jij 6 a 7 weken gaat!!! Het zou misschien leuk zijn als we elkaar kunnen meeten in BKK!! Hoe oud ben je? En wat doe je in het dagelijks leven.
Ps privebericht kan ook!
Je gaat ook nog eens met Finnair dus…ik zit hele tijd tickets te kijken en kom ook altijd op Finnair uit, vertrek 7 juli 18:50
Maar heb dus nog niet gekocht, want ik weet niet wanneer ik een ticket moet kopen voor de beste prijs (dit is de eerste keer dat ik een vliegticket koop).
Ik heb 675 euro als max. en op zich zou ik dat al kunnen kopen nu, maar ik zie ook vaak tickets van 550 euro naar Bangkok, alleen weet niet of ik die gok moet wagen.
We kunnen inderdaad wel in BKK effe ontmoeten, lijkt me leuk zelfs!
Ik ben op moment van schrijven 33 (en nog student!)
Hey,
Mijn vlucht vertrekt om 11.55 uur.
Mijn ticket was 653 euro, met annuleringsverz en boekingskosten kwam het op een totaal van 768 euro. De totale heen reis duurt ongeveer 14 uur en terug 13 uur.
Hoop dat je ook een ticket vind wat in jouw budget past.
Mij lijkt het ook leuk om elkaar te ontmoeten daar! Leuk!
Hierbij stuur ik je mijn planning voor de 1e 3 weken. De laatste 2 weken breng ik door in het zuiden, waar een vriendin en mijn zusje mijn komen vergezellen. De route voor het zuiden is nog niet af.
Dag 1 aankomst BKK
Dag 2 BKK
Dag 3 vertrek sukhothai
Dag 4 sukhothai Historical park
Dag 5 vertrek Mae Sot
Dag 6 de trekking regelen
Dag 7 jungle trekking Umphang
Dag 8
Dag 9
Dag 10 terug naar Mae Sot
Dag 11 vertrek Chang Mai
Dag 12 Night safari
Dag 13 Nam Tok Mae klang
Dag 14 Scorpion tailed boot rivier
Dag 15 vertrek Pai
Dag 16 rafting regelen
Dag 17 raften
Dag 18 vertrek Chang Mai
Dag 19 chang Mai dierentuin
Dag 20 vertrek naar Pucket.
Als ik jouw prijs van de ticket lees, denk ik dat ik in januari maar gewoon een ticket moet gaan kopen. Ik hou het nou al een paar maand bij, maar hij is nog geen enkele keer onder de 650 euro gegaan (totaalprijs).
Ik kan er natuurlijk op wagen om nog in juni een last minute te kopen, maar ik ken mezelf, daar heb ik de stalen zenuwen niet voor
Zelf heb ik nog geen route of planning gemaakt, alleen opgeschreven wat ik graag zou willen zien/doen, zoals naar de apenstad, olifanten rit, tempels etc.
Mijn plan om trouwens 6 a 7 week te gaan ga ik trouwens zeer waarschijnlijk aanpassen en het wordt 5 week. Dit om geen stress te hebben met terug komen. Als ik 5 week ga , heb ik ook nog even vakantie weer in Nederland, dan kan ik mooi bijkomen, anders moet ik direct door stormen met school/stage.
Als ik ticket heb gekocht, laat ik je weten hoe en wanneer ik precies in Bangkok ben en dan lijkt het me leuk om effe te ontmoeten