Hallo Ik ben een een vrolijke vrouw van 43 ,en ik ben van plan om 4 weken door Thailand te gaan reizen. Mijn reis staat begin november gepland. Ik moet toegeven vindt het best spannend deze onderneming,maar heb er ook erg veel zin in. Mijn vraag; Wie heeft er zin om de eerste dagen samen te reizen?
Hoop wat van je te horen.
Dag Yvonne,
Ik heb zeker interesse met enkele mensen door Thailand te trekken met een trottergids. Ik heb al een optie om (8 dagen)met brommertjes richting Cambodja te rijden. Ik heb al een paar keer India bezocht, zeer indrukwekkend. Thailand kun je wat rustiger rondtrekken af en toe genieten van terrasjes. Ik ben al 59 jaar maar ben nog zeer fit en sportief. Ik hoor je reactie wel. Ik woon in Antwerpen.
Wat te gek dat je alleen naar Thailand vertrekt.
Ik ben al heel vaak alleen op reis gegaan o.a. afrika en venezuela.
Thailand heb ik 5 keer bezocht met mijn ex partner.
Het land is fantastisch en makkelijk te bereizen o.a.met binnenlandse vluchten.
Wij gingen altijd via greenwoord travel in Bangkok. Dit zijn 2 nederlandse heren die alles regelen van de hotels tot de vluchten of nachttrein.
Bij aankomst in Bangkok ligt alles voor je klaar.
Heel veel plezier en ik hoop ooit te lezen hoe je het gehad hebt.
Marinella
Wat leuk en wat spannend.
Het is bij mij ook aan t borrelen om zo iets te gaan ondernemen.
Ik ben erg benieuwd hoe je de zaken geregeld hebt. In 2002 ben ik met met een groep meegeweest. Nu ben ik nog niet zolang terug van Centraal en Zuid Thailand. Met mn zusje heb ik de reis gedaan met Riksja Online. Zij werken met bouwstenen. Het was een leuke ervaring en een leuke vakantie. De volgende keer wil ik t denk ik ook proberen om Thailand in mn eentje te doen Ik ben dus erg benieuwd hoe jij de reis hebt georganiseerd en hoe en welke route je gaat doen. Ga je nu voor t eerst helemaal alleen? Ik hoor graag van je
vr. gr. marijkedam
Ik ben ook van plan door Thailand te reizen en een partner zou welkom zijn. IK ben van Antwerpen ,59 jaar oud en op prepensioen en heb zo tijd zat. Indien je geinteresseerd bent kunnen we elkaar misschien eens ontmoeten.
Vriendelijke groeten
Hallo Marinella,
Ik heb al vaker gelezen over Greenwood Travel. Ik zal me daar eens extra in gaan verdiepen. Wat ik graag wil is meer vrijheid in wat ik wil ondernemen. Met de bouwstenen was er al meer vrijheid maar enkele onderdelen hadden voor mij korter of anders gemogen. Heeft Greenwood meer mogelijkheden wat dit betreft? gr. Marijkedam
Bij greenwood bepaal je helemaal zelf waar en hoelang je ergens wilt zijn.
Zelf heb ik noord, oost, west en zuid thailand zo gezien.
Het is leuk om eerst zelf via internet te gaan zoeken waar je heen wilt.
Op de greenwood site staan volgens mij nog wel de hotels die ze voor je kunnen boeken.
Als je nog wat wilt weten mail me maar hoor, ik ben wel een beetje jaloers. Denk dat ik in januari ook maar weer die kant op ga.
Hou je mij op de hoogte?? groetjes