Thailand 31 okt '09 backpacken

Hey mensen,
Ik vlieg 31okt 2009 naar Bangkok, ga een maand backpacken in Thailand. :zon02:
Het lijkt me erg leuk om iig de eerste dagen met iemand de hectiek van Bangkok te trotseren. Loy Krathong vieren (1&2 nov) en een fietstocht doen? Lijkt me erg gezellig.
Ik ben 28, werk in de hulpverlening en ben positief ingesteld.:wereld:
Let me know.
groetjes

Hoi. Ik wil in principe hetzelfde gaan doen. Ik ben 26jr (m) en heb al 4 jaar een vriendin. Ik hou erg van reizen, maar zij totaal niet. Nu wil ik dit jaar dus alleen gaan en ben ik op zoek naar een reisgenoot. Ik principe wil ik 4 weken gaan reizen in of Midden Amerika of Zuidelijk Afrika of Zuid-Oost Azie. Thailand staat dus op mijn lijst.

Ik werk in de logistiek en kom uit Limburg.
Laat maar weten wat je eerste reactie is.

Gr,
Luc

Hai Luc,
Wat leuk dat je dan alleen op reis gaat. Welke periode wil jij gaan of staat dat nog open? Ik weet niet of je op zoek bent naar een reisgenoot voor de gehele periode? Mijn idee is meer om de eerste dagen dingen te ondernemen in Bangkok en dan alleen verder te gaan. Wat vind je daarvan?
Ik hoor graag van je
groetjes Ilse

Hey!

Ik ga eind oktober naar Bangkok en vanuit daar verder te reizen in Thailand. Lijkt me leuk om de eerste paar dagen in Bangkok rond te lopen. Ik vertrek rond 20 oktober, wanneer vertrek jij?

groetjes Louise

Hey Louise,
Ik vertrek 31 okt. Lijkt me gezellig om samen Bangkok te verkennen, maar denk je dat je er dan nog bent?
groetjes Ilse

Hoi!

Ik heb de vlucht nog niet geboekt, dus het kan zijn dat ik er later aankom. Ik laat het je weten!

groetjes Louise

Hallo,

Uiteindelijk heb ik toch een vriend zover gekregen om met me mee te gaan. We vliegen 2 november naar Bangkok en op 25 november weer terug. We gaan nu beginnen met een route te plannen. Waarschijnlijk zullen julie begin november dan wel niet meer in Bangkok zitten. In ieder geval wens ik jullie veel plezier.

Gr,
Luc

Beste lezers,

Wij (ikke, mijn vrouw en 2 vrienden, allen 30+ers) zitten half oktober in HongKong en dan eind oktober/begin november in Thailand(=Bangkok,voor max.10 dagen). Ik ben nog nooit naar Thailand geweest, dus zijn daar voor de “toeristische” activiteiten, d.w.z. sightseeing van tempels, marktjes,fietsen door bangkok, strand, enzo.
Wij zijn geen backpackers, maar willen misschien toch wel wat rondreizen (rond Bangkok en omgeving) en zoveel mogelijks zien…
Nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk om zo ervaringen/tips te delen.
Misschien kunnen we samen bepaalde plaatsen af gaan, tenminste als de schema’s over eenkomen…
groetjes, eddy2009

Hai Eddie,
Ja gezellig. We kunnen tzt kijken of de schema’s overeenkomen. Wat is handig om af te spreken?
gr Ilse

hoi hoi
Ik ga 4 tot 7 november naar bangkok en wil graag op 5 november met een fietstocht mee . Iemand zin om mee te fietsen en daarna lekker te eten.
groet serafien

Beste Ilse28 en Lezers,

Lijkt ons heel erg leuk om af te spreken, we moeten nog boeken (wij zijn altijd laat wat dat betreft, hebben net een leuke aanbieding gemist, balen), maar ik laat het wel weten als alles door gaat, welk hotel wij zitten enzo…
Wat contact betreft, wat is makkelijker, geef maar ff aan hoe je/jullie contact willen ?

groeten, eddy2009

Fietstocht door Bangkok is echt heel erg leuk! Let wel op dat je aan de andere kant van de weg rijd (soms erg lastig met een bocht haha)

Dus zeker een aanrader om te gaan doen als je er bent!

Hoi Ilse28,
Ik ben Bas. 33jr en woon in zeist.
Ik vertrek 24 okt voor 3 weken naar Thailand. Helaas 14 nov weer terug:tear:
Kheb totaal geen planning. als ik maar optijd mijn vliegtuig terug haal. Het is altijd leuk om mensen te ontmoeten met dezelfde passie. lijkt het je wat om elkaar daar te treffen en eventueel samen te reizen, dan hoor ik graag van je.
succes verder en misschien tot later…
ciao…
Bas:chin:

hoi

Wat een hoop vakantiegangers hier gezellig.
Ik alweer 31 jarige haha wil eind november begin december naar Thailand. Wie weet kan ik nog 1 van jullie treffen om gezelig een uitstapje te maken. Waarschijnlijk ga ik richting de eilanden een full moon party meepakken. Als je er tegen die tijd nog bent laat gerust een berichtje achter in mn inbox. Ik heb zo al eens vaker leuke dingen ondernomen in Thailand.
Voor degene die ik niet meer spreek een hele fijne vakantie.