Terug naar de oude stal,
Het einde van het jaar 2010 en het begin van 2011 heb ik verschillende tegenslagen moeten verwerken.
1/ operatie
2/ De laffe manier hoe mijn vriendin mee heeft gedumpt.
3/ Het overlijden van mijn moeder,wat men nog het meest heeft getroffen.
Het was van het goede teveel,niets kon me nog intresseren die periode.
Maar we moeten verder in het leven,zodoende hier ben ik weer.
In iedergeval ik ben een Thailandfan in hart en nieren.
gegroet:georgessiam(de echte):chin:
Leuk dat je er weer bent! Word je volgend jaar weer een fan van me bij de reisquiz? lol2
Ik ken je niet maar ik wens je weer van harte welkom!
Je tegen slagen zijn erg om te lezen maar ik vind het knap dat het nu weer beter gaat en je weer actief wilt gaan zijn op het forum.
Neem aan dat je de weg dan ook wel kent op het forum, dus bij deze veel plezier op het forum!
Groetjes Ralf
Offcours!!lol2
Moet weer hier ff mijn draai vinden,maar als ik iets het beloofd dan hou ik me eraan!
Alleen als er 2 tickets naar Thailand te winnen zijn,moet ik op je verzoek passen!he he he !!
groetjes:georgessiam
Hey lieffie, heb je mijn vraag nog gezien om mee te gaan naar de Keukenhof voor de fotoshoot van Marielle? Gelukkig hebben we ook zonder Transavia ticket zomerse temperaturen ![]()
Had het al gelezen lieve Jenny,maar spijtig genoeg heb ik trouwverplichtingen,ikzelf niet maar mijn broer gaat trouwen en ik moet getuige spelen(als dat maar goed komt)lol2
groetjes:georges.
Ps:het je goesting om één van de weken eens met mij een pint te gaan drinken?
zin wel, maar ik zit een beetje krap in mijn tijd. heb jij een keer tijd om naar het verre Nederland te reizen? stuur me anders even een mail (ikreis_net apenstaartje hotmail.com), dan spreken we wat af.
veel plezier bij de bruiloft!
Zal één van de dagen een mailtje sturen Jenny,dan kunnen we ook wat bij kletsen!!
Hallo George, welkom terug op Wereldwijzer!
Fijn dat je er weer bent en dat de leden wederom iets aan je tips hebben.
Groetjes, Leontien
Bedankt Leontien!! Ik heb het altijd goed met je kunnen vinden hier op wwz!!
Natuurlijk zal ik het niet nalaten om de mensen op het Thailandforum te helpen met hun vragen.
groetjes en bedankt voor je welkomsberichtje!!![]()
georges.
Mooi initiatief! Ik hoop dat je hem niet hoeft te vergezellen naar aanleiding van dit bericht.
Hoi Georges!
Welkom terug van weggeweest! Fijn dat de Thailandgangers weer zo’n fantastische hulpbron hebben teruggekregen! ![]()
Bedankt voor je berichtje Jurjen!!
Ik was er een paar maanden uit om één en ander op een rijtje te zetten.