Temperatuur Agadir eind september

Wij willen graag eind september naar Agadir, kan iemand mij zeggen wat voor temperatuur het dan ongeveer zal zijn, en is het mogelijk om een excursie naar merrakech te maken vanuit Agadir (kosten) ?

Groet joop

Hoi,

Septmber is een warme maand in agadir.Je moet rekenen op 25 graden maar kan ook warmer zijn. Je kunt via de touropperator prima een 1 of 2 daagse excursie boekn naar marakesch. Je kunt ook zelf een auto huren en er zelf naar toe gaan.Tegenwoordig hebben ze tussen agadir en marakesch een snelweg.Dus dit rijd lekker aan.Prijzen weet ik zo gauw even niet uit mijn hoofd maar ik denk dat het voor een 1 daagse trip een euro of 75 ligt. Hang me der niet aan op. Een auto huren kun je al voor 30,00 euro per dag
Welk hotel hebben jullie geboekt. Ik ken ze zo’n beetje allemaal.Kom er al 10 jaar ben net 2 weken terug van een 8 daagse reis weer.
Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je me altijd mailen.

met vr gr patricia

Hallo Patricia,
Bedankt voor je snelle reactie, ik had het verkeerd geschreven want we hadden 22 oktober in gedachten te gaan, het hotel wat we voor ogen hebben is Hotel Almoggar Garden Beach, ik weet niet of je dit bekend voor komt.
Maar ben je ook wel een in oktober geweest?
Groet joop

Hoi,

Heb de 8 dagen dat wij zijn geweest ook in all moggar gezeten leuk hotel. Het eten is goed maar eentonig.Zou zeker ook lekker bij de pizzeria eten wat ze aanbieden. Oktober is ook goed hoor.In agadir is het het gehele jaar lekker. Alleen worden de avonden wat sneller koud.Ik ben zelf in november en december geweest. Toen overdag prachtig weer gehad en sávonds een trui/vest aan gehad. Hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Mocht je nog meer willen weten kun je me mailen.

met vr gr patricia