13 oktober gaan we voor 1 week voor het eerst naar Agadir.
Nu willen wij een excursie maken naar Marakkech.
Vanuit ons hotel zijn geen excursies te boeken.
Weet iemand waar wij deze in Agadir kunnen boeken.
En misschien nog leuke/mooie excursies van uit Agadir.
Ik werk zelf als een Nederlandse Marokaanse gids chauffeur van een 4x4.
Organiseer ook reizen door marokko werk veel in t zuiden van Marokko.
U kan een hoop zien in 1 week. Voorral t zuiden van marokko.
Kan je een offerte sturen en een voorbeeld wat u zou kunnen doen
vanuit Agadir tot aan de zandduinen M’hamid of Chegaga overnachting
in een tenten kamp.
Heb je vragen of wilt u info mail dan naar [EMAIL=“modeso@hotmail.com”]modeso@hotmail.com.
Of kijk naar www.flavour-marokko-travels.com.
Ben momenteel in holland nog maar voor 2 weken, dus voor vragen of afspraken kan je gewoon mailen.
Momenteel zijn we ook bezig met een nieuwe site www.reisdoormarokko.nl
Vanuit Agadir Kan je makelijk dagexcursies doen naar Marrakech, Taroudannt en bv. Tafraoute. In Taroudannt maak je het echte Marokkaanse leven mee, vind ik. Het is een ommuurd stadje (wordt ook mini- Marrakech genoemd). Er is een mooie medina, en een leerlooierij die de moeite waard zijn. Als je vanuit Agadir een taxi neemt naar Taroudannt, kost het ongeveer Euro 50, heen en terug. Wij huren altijd een auto voor ong. 25 euro per dag.
Wij huren altijd een auto, omdat het meestal goedkoper is, en de wegen zijn goed en veilig te rijden. Met het openbaar vervoer ben ik nog nooit in Marokko geweest.
Naar Taroudant is het een uur rijden naar Taroudant, naar Marrakech 3uur. Naar Tafraoute gaan we zelf in oktober voor het eerst, maar is volgens ons ook goed te doen.
Als je vragen hebt, laat dan maar horen.
Leuk dat jullie naar agadir gaan.Vreemd dat jullie geen excursies kunnen boeken.Hebben jullie zelf jullie hotel geboekt en niet bij een touropperator? Mag ik vragen waar jullie zitten dan kan ik jullie wel een bureau wijzen waar diverse excursies kan maken.
Maar je kunt ook prima zelf naar marakesch gaan.Tegenwoordig is er een snelweg tussen agadir en marakesch.Je bent er met 2 uurtjes al.Verder kun je als je marakesch in rijd even eeen taxi aan houden en je geeft hem wat geld en hij brengt je zo naar centrum of waar je heen wilt.Kun je gewoon met je auto achter hem aanrijden.Hoef je ook niet zo te zoeken.Verder kun je veel plaatjes rondom agadir bezoeken en liggen ook niet verrijden van agadir vandaan.Is echt de moeite waard.Mocht je nog vragen hebben of je wilt weten waar je het beste heen kan gaan voor de excursies dan kun je me altijd mailen.