hallo allemaal,
wij (2vriendinnen en ik) gaan in april voor 10 dagen naar Agadir.
wij willen vandaar uit een paar excursies doen waaronder een dag naar Marrakech.
Nou heb ik op internet gelezen dat je dit het beste kunt doen met de bus.
Ik heb een paar vragen ik hoop dat iemand mij die kan beantwoorden.
-waar moet ik de kaartjes reserveren kan dat ook in het hotel geregeld worden?
-hoe laat moeten we vertrekken om en iets van die (denk ik super mooie) stad te zien en toch nog op tijd terug te zijn in het hotel?(schijn gevaarlijk te zijn 's avonds en 's nachts op de weg)
kun je een excursie beter in de stad of in het hotel boeken?
Leuk dat jullie naar agadir gaan.In welk hotel verblijven jullie?
In ieder hotel kun je bij de reisorganisatie zoals neckerman,arke,tui en isropa uit stapjes boeken.
Ik zou als ik jullie was 2 daagse rid naar marakesch maken.Je hebt dan een dag om het plein en de leuke markt te bezoeken.En sávonds ga je naar chez ali.Dat is een volkorische show met eten en je ziet er zoveel.Na het eten is er nog een paarden show. Dit is echt een aanrader.
Je zou ook zelf met de bus kunnen gaan maar dat zou ik niet doen.Mijn man komt uit marokko en die reist zelf ook niet graag met de plaatselijke bussen.Je kunt ook een auto huren en dan zelf rijden.Ongeveer 3.5 uur rijden.Maar dan raad ik wel aan om te blijven overnachten en dan pas weer de volgende dag te gaan rijden.Je moet inderdaad niet alleen met meiden dan in de avond/nacht gaan rijden.
hoi rutte
leuk dat jullie gaan agadir bezoeken …echt mooi stad…en het is al mooi weer hier , jullie kunnen veel dingen zien …er is een grote markt heet “souk” waar kunen alle verschielen dingen vinden , op strand je kunnen strand bankjes huren om van zon te genieten ook jetski huren …savonds er zijn leuke tenten om te gaan voor een drankje en dansen ook restaurents om nog iets lekker te eten …
marakkech is ook een leuk stad en ik vind het idee van patcase om een auto te huren de best keuse voor jullie 3 … het zou jullie ook minder kosten
ik woon in agadir eigenlijk zo als je nog vragen hebt over agadir stel maar …
over excursies dat kan je heel makkelijk vinden maar niet snel boeken neem maar je tijd om over prijzen te vragen , soms verschielt heel veel !
welkom in agadir en veel plezier
lahsen