Half oktober vlieg ik naar Agadir (retour) voor een week vakantie.
Ik vroeg me af of Agadir de moeite is om een paar dagen of zelfs een week te blijven? Of is het aan te raden daar enkel te landen en verder te gaan?
Ik realiseer me dat een week te kort is om grote afstanden af te leggen, daarvoor zou ik een volgende keer terug moeten komen.
We willen ook wel tot rust komen, ondertussen cultuur en natuur beleven maar niet alleen maar onderweg zijn.
Wie heeft er wat tips voor de tijd die we hebben?
Hallo,
Als je voor de rust gaat en voor maar een week, dan zou ik je aanraden om idd in Agadir te blijven, wel is de moiete waard om marakesch te bezoeken het is ongeveer 250 km van Agadir maar je zou daar geen spijt van hebben.
van Agadir naar Marakesach zijn er geen treinen, je kan dus met de bus of een auto huren.
Zoals Marcel al zei het is prima te doen, met name in de zomer heerlijk weer en een prachtige strand. En met de CTM (busbedrijf in Marokko) kun je goedkoop op en neer naar Marokko. Je kunt eventueel excursies doen in de omgeving van Marrakech je zou maar eens moeten kijken op [URL=“http://myresidencemarrakech.com/excursies/1/”] zitten leuke Marrakech excursies op. Al is het een avondje uit bij Chez Ali zeker aan te raden.