Kan iemand me vertellen of het al lekker warm is in april, Agadir, ik las op klimaat op het internet dat het 20 graden zou zijn, maar stel me voor dat het dan toch al warmer is???
Ik was reeds in Marrakesh, zijn er ook Souks in Agadir?
Ik denk dat het inderdaad zo’n 20 graden is in april. Je zit daar natuurlijk aan de atlantsche oceaan dus hartstikke warm zou het nooit worden. Wel heb je in Agadir de meeste kans op zon aangezien die daar meer dan 300 dagen per jaar schijnt! veel plezier dus.
groetjes lotte
Hallo,
Ik denk dat het wel iets warmer is dan 20 graden. Maar ben zelf altijd in jan/feb en mei/juni geweest. Het zal zeker mooi weer zijn. Er is een hele leuke souk in agadir.Als je een hotel hebt in het gedeelte waar ze allemaal zitten kun je er zelfs heen wandelen.Leuke route ook en je ziet veel onderweg. Op de souk kun je van alles kopen. Van groente/vlees tot allerlei leuke hebbe dingetjes.Ook kleding en schoenen.
Met de taxi kun je er uiterraard ook komen.
veel plezier als je nog iets wilt weten dan kun je altijd mailen. Ben er intussen al zo vaak geweest dat ik de tel kwijt ben.
gr partricia
Joh Lotte is overal geweest:))) ben trots op haar rondje ja
Maar rond april is wel lekker weer, s’avonds iets koud:)
Mocht in Casablanca langs komen welkom heel veel markten in Casablanca
Groetjes
hoi hoi in agadir is het altijd lekker warm
het heeft afgelopen dagen veel geregent dus alles is mooi groen
ik woon in agadir dus waneer je heer bent en wat nodig hebt neem contact met me op
groeten
ik kijk rond om weekje te komen, begin april, enige tips waar ik best kan zoeken? was al in Marrakesh ( ook prachtig) doch heb dochtertje van 8 en ze vindt het ook wel leuk om af en toe op het strand te zitten! ik wil ook graag wat zien, dus een goede combinatie, dacht ik…
ja er zijn ook souks in agadir … de grootste heet " souk l’hed " waarin j kan alles vinden …
veel plezier !
lahsen
vandaag was het wel lekker warm
hoi lahsen woon jij in agadir?
ja klopt ! jij ook ?
wat is mooi weer? enig idee waar ik best kan boeken voor klein weekje in de paasvakantie? VInd eigenlijk weinig, via de gewone reisbureausites…
ja k woon er ook en wat voor werk doe je daar? ben namelijk op zoek naar werk iets dat te maken heeft met toeristen ofzo ik hoor van je
groeten
hoi hilde , ja het is lekker weer rond eind april in agadir in mei is het nog lekkerder hoor en heerlijk vis eten in de haven,… ik ga in mei maar ik vlieg eerst naar casablanca blijf daar een paar dagen en dan ga ik verder naar het zuiden en jij?
ik zou graag tweede week van april weekje gaan, is het te doen om gewoon vliegtuigticket te boeken en daar hotelletje te zoeken, we hebben een dochtertje van 8… als je gewoon ticket neemt, is vliegen veel goedkoper dan hotel met vlucht… Hoe zit het met hotelletjes zoeken en kost, daar, in Agadir?
heb je ook gekeken bij hollandinternational ( www.hir.nl ) ? …
over prijzen van hotels beginen vanaf 300 dh(28euro)/persoon/nacht
hoe veel zijn jullie ? want je kunt beter een appartement huren zo wordt het goed koper voor jullie …in april het is nog niet druk hier in agadir zo het is maaklijk om iets te vinden … veel plezier
hoi sarmari
eigenlijk op dat moment werk ik niet …ik ben wel aan het zoeken …
heb je wel gesolliciteerd **bij hotels hier in agadir ? en reisbureaus ? **
**ik wens je succes toe **
lahsen
groeten