Tell me please!!

Hoi!

Al een paar weken probeer ik een spaanscursus voor deze zomer te regelen. Ik had voor Cuba gekozen, maar dat is te duur :frowning:

Nu twijfel ik tussen Guatemala en Spanje. :wereld:De eerste optie trekt me veel meer, zeker nu ik was “onderzoek” heb gedaan en foto’s van Spanje gezien heb. Ik hou van de mooie Zuid/Midden Amerikaanse natuur/cultuur.
Maar waar ik door twijfel is de prijs.

Via Study Travel zou ik voor 3 weken ongeveer 600 euro betalen, plus een ticket (ik kan ze niet goedkoper dan 1200 euro vinden helaas…) Tot zover zou ik het wel redden.

Maar waar ik nog rekening mee moet houden is het geld dat erbij komt: excursies e.d. (eten en slaapplaats zit bij de prijs).
Kan iemand me een schatting geven hoeveel ik in totaal nodig zou hebben voor 3 weken Antigua (in Augustus)?!!

Ik hoop dat iemand z.s.m. kan helpen want zoals gewoonlijk ben ik weer laat met boeken…

Super bedankt alvast! :zon02:
Muchas Gracias!

Hoi RLJ

Ikzelf ga ieder jaar naar Guatemala met vakantie maar we geven daar niet zoveel uit omdat ik daar geboren ben, dus ik verblijf in ons huis daar naast die van mijn opa en oma.
Over de Spaanse curcus in Antigua heb je er best veel maar je moet eten waar je naartoe gaat…
Helaas kan ik je niks over de prijzen vertellen, maar ik kan je wel tips geven als je dat wil!
Hoe dan ook veel succes nog verder.