Levensonderhoud Guatemala (vnl Antigua)

Hallo,

In februari ga ik voor minimaal 6 maanden naar Antigua om daar stage te lopen en mn masterscriptie te schrijven. Ik probeer een beetje in te schatten wat ik ter plekke kwijt zal zijn. Ik heb wel een idee wat de prijzen voor huisvesting incl eten zal zijn, maar hoeveel kost een maaltijd buiten de deur als je naar kleine tentjes gaat (dus geen 4sterren dingen, maar gwoon lokale restaurantjes)? En hoeveel kost het om voor jezelf een maaltijd te koken?
En wat kost het uitgaan daar? En het openbaar vervoer? En wat ben ik ongeveer kwijt voor een weekendtrip naar plaatsen op paar uur bussen van antigua?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en ik een inschatting kan maken of ik nog heel hard moet gaan werken of dat ik lekker relaxt me kan voorbereiden.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groetjes,
Denise

heey denise,

met je vragen kan ik je niet helpen omdat ik niet in guatemala ben geweest, maar ik ben zelf ook van plan (moet nog wel alles regelen en sparen) om in april 2 maanden te gaan. Als het goed is ben jij dan ook nog in antigua. Heb je misschien hyves zodat als we je daar bent dat we contact kunnen hebben en misschien dat we elkaar daar wel tegen komen! ga je alleen heen of ga je samen ?

groetjes, larissa.