Hallo,
Aankomende zomer ga ik samen met mijn vriend naar Guatemala. Nu willen we Guatemala City vermijden en vanaf het vliegveld meteen door naar Antigua. Nu komen we 's avonds aan en ik heb inmiddels begrepen dat het niet handig is om dan nog met het openbaar vervoer te reizen. Nu ben ik op zoek naar een leuke slaapplaats in Antigua (niet de hoogste prijsklasse) waar ze ook een pick up service hebben vanaf het vliegveld.
Wie heeft er leuke suggesties?
Loes
Hi Loesie,
m’n vriend en ik hebben precies hetzelfde. We gaan in juli naar Guatemala en komen 's avonds om 21.00 aan. Wij willen ook direct door naar Antigua en zijn ook aan het uitzoeken hoe we dit het beste kunnen doen. Als ik meer weet, laat ik het horen!
groetjes Marit
Hoi Loesie en anderen,
we hebben 2 hotelletjes aangeschreven uit Antigua en ze kunnen ons op komen halen vanaf het vliegveld van Guatemala City, voor resp. $30,- EN $35,- We maken nu een keuze en gaan er vanuit dat dit goedkomt. Zo niet, dan blijven we gewoon slapen bij een hotelletje vlakbij het vliegveld (zie LP). Succes ermee,
Marit
Hoi Marit
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat wij inderdaad ook een hostel benaderen met pick-up service. Fijn dat we weten hoeveel ze vragen, dat geeft weer een richtlijn.
Fijne vakantie!