Hallo!
In juni was ik twee weken in het hotel Tej Marhaba in Sousse en daar liep ik mijn “grote” liefde tegen het lijf! Ik ben juist terug van een tweede bezoek en het doet me pijn terug thuis te zijn. Nu heb ik een moeilijke keuze te maken. Ofwel ga ik en mijn huidige vriend uit elkaar en geef ik mijn tunesische liefde een kans. Maar het is moeilijk, het is moeilijk om iemand te vertrouwen. Moest ik zeker zijn dat hij me ginder in Tunesie trouw is dan is de keuze gemakkelijker. Maar ik heb hier een huis gekocht met mijn huidige vriend en zo is het niet zo gemakkelijk om een thuis en zekerheid op te geven voor iemand die je niet zo goed kent. Daarom een vraag via deze pagina. Is er misschien die naar Sousse gaat de komende weken of iemand die mijn vriend van ginder kent of gekend heeft? Ik heb het moeilijk met het vertrouwen omdat je nooit weet wat hij ginder doet. Toen ik hem ontmoete kreeg hij een berichtje van een Duitse maar met haar had hij geen contact meer volgens hem. Ik weet het niet … Ik zou graag tips krijgen en ervaringen van mensen die dit ook meegemaakt hebben. Zou je me willen tips geven of ken je mijn vriend van ginder, stuur mij graag een bericht. Hij noemt Chokri en werkte toen in het winkeltje in het hotel. Maar hij heeft overal een beetje gewerkt.
Aub, help met raad of tips
Hallo!!
ik ben in juli 3 weken naar het tej marhaba geweest…maaruh in welk winkeltje werkte hij??? ik ben ook een paar keer uit geweest met een jongen die in het winkeltje bij het zwembad werkte, maar hij heette wel anders…hoe ziet hij eruit???Ik heb mijn ‘vriend’ in het riath palms leren kennen, en heb daar ook nog al een aantal probleempjes mee, maar jou verhaal is best wel heftig!!
groetjes esther
Hallo Dames,
Neem hier eens een kijkje:
http://groups.msn.com/Nederlandersmeteenbu…separtnerliefde
http://www.stichtinglawine.org/cgi-bin/x-forum.cgi
Veel succes en sterkte alletwee !
Groetjes,
Pittie
Dankjewel Pittie! ![]()
Maar ik ben al lid van de msn groep…misschien is het voor vera wel heel leuk om er eens een kijkje te nemen!!!
Groetjes!!! ![]()
Hoi Vera,
Je zegt dat het moeilijk is je thuis en zekerheid op te geven. Maar als je niet van je huidige vriend meer houdt is het niet eerlijk om toch met hem door te gaan. Ik hoop dat je tot een goede beslissing kunt komen.
groetjes Francis
Ik had ook een vriendje is Tej Merhaba…hij werkte in het leerwinkeltje…hij heet usim of zoiets…je schrijft het vast anders!
Hoi,
Ik wou je even persoonlijk mailen, maar omdat je een vriend heb wou ik je eerst vragen of het mag.
Ik ken je vriend niet, maar heb zelf ook een vriend (verloofde) in sousse.
Ik ga de eerste weken nog niet terug, maar na oudjaar ga ik er wel voor 2 maanden heen.
Als je wil mag je me een persoonlijk mailtje sturen.
groetjes joke
hallo, ik wil even reageren op veradb.
- kennelijk heb je al twijfels over jouw tunesische liefde. en die onzekerheid zal nog wel een poosje blijven.
- als je al niet meer van je huidige vriend houdt, zou je die relatie
moeten stoppen, of jullie nu samen een huis hebt doet er niet toe. - het lijkt net of je je huidige vriend “achter de hand” houdt totdat
je zekerheid hebt over jouw vakantieliefde, m.a.w. anders zou je gewoon bij hem blijven toch? - tenslotte is het echte liefde of “vakantie-liefde”?
sterkte en veel wijsheid toegewenst.
hey pittie,
bedankt! ik zag dat je een site had genoteerd voor mensen met een buitenlandse vriend1
ik ben nu ook lid van de site!
mijn nickname is 19buikdanseres85!
jij bent daar(msn nl met buitenlandse partner…)ook lid zag ik!
bedankt nogmaals ben erg blij met deze site want nu kan ik ook mijn verhaal kwijt en van andere lezen en reageren.
groetjes linda
Originally posted by veradb@06-10-2004, 17:51:22
** Hallo!
In juni was ik twee weken in het hotel Tej Marhaba in Sousse en daar liep ik mijn “grote” liefde tegen het lijf! Ik ben juist terug van een tweede bezoek en het doet me pijn terug thuis te zijn. Nu heb ik een moeilijke keuze te maken. Ofwel ga ik en mijn huidige vriend uit elkaar en geef ik mijn tunesische liefde een kans. Maar het is moeilijk, het is moeilijk om iemand te vertrouwen. Moest ik zeker zijn dat hij me ginder in Tunesie trouw is dan is de keuze gemakkelijker. Maar ik heb hier een huis gekocht met mijn huidige vriend en zo is het niet zo gemakkelijk om een thuis en zekerheid op te geven voor iemand die je niet zo goed kent. Daarom een vraag via deze pagina. Is er misschien die naar Sousse gaat de komende weken of iemand die mijn vriend van ginder kent of gekend heeft? Ik heb het moeilijk met het vertrouwen omdat je nooit weet wat hij ginder doet. Toen ik hem ontmoete kreeg hij een berichtje van een Duitse maar met haar had hij geen contact meer volgens hem. Ik weet het niet … Ik zou graag tips krijgen en ervaringen van mensen die dit ook meegemaakt hebben. Zou je me willen tips geven of ken je mijn vriend van ginder, stuur mij graag een bericht. Hij noemt Chokri en werkte toen in het winkeltje in het hotel. Maar hij heeft overal een beetje gewerkt.
Aub, help met raad of tips **
Eindelijk heb ik de knoop doorgehakt! We wagen het erop! Gaan genieten van de liefde en we zien wel waar we landen! Eind december ga ik terug, ik kan niet meer wachten. Bedankt voor al jullie tips en raad!! Groetjes en tot schrijfs