Hallo, zijn er nog onlangs mensen, of op korte termijn naar Souse en in het bijzonder naar Tej marhaba gaan.
Vandaag ontvingen wij namenlijk een brief van de reisorganisatie dat men een nieuw hotel ernaast gaat bouwen en er dus een bouwput zal ontstaan.
Uiteraard hebben wij geinformeerd naar het lawaai en men verzekerde ons dat we geen last hiervan zouden hebben.
Nu is mijn ervaring me bouwputten naast een hotel niet zo bijster goed, dus ik heb zo mijn twijfels.:unibrow:
Wij zouden graag informatie hierover ontvangen, hoe erg het is.
We gaan pas in augustus maar dan zal het allemaal zeker niet klaar zijn.
Ik hoop dat er mensen zijn die de informatie kunnen geven
ik ga ook in augustus naar tej marhaba, en was vandaag een beetje rond aan het kijken op internet naar beoordelingen op zoover enzo. toen zag ik dus ineens tot mijn grote schrik dat mensen die in het appartementen gedeelte verbleven in mei dit jaar flink last hadden van herrie, en dat ze elke dag van 7 tot 7 bezig zijn, ook sweekeinds!:disgust: nou direct contact opgenomen met de reisorganisatie uiteraard, maar zij wisten van niks. nu zit ik zelf in augustus in het hotel tej marhaba en ik de klachten op internet waren van mensen die in de appartementen verbleven, ik heb echter geen idee hoe dicht beiden op elkaar liggen en of ik er dus ook last van zal hebben! wel netjes trouwens van jou reisorganistie om een brief te sturen…
Ik was in maart in Hotel Tej Marhaba en heb totaal niets gemerkt van de bouwwerkzaamheden die plaatsvinden naast Hotel Riadh Palms en tegenover de appartementen van de Tej Marhaba.
Het hotel ligt van de weg af dus je merkt in het hotel niets.
dat is echt heel fijn om te horen! een hele opluchting, je kan wel begrijpen dat het best even schrikken was, we hadden net geboekt en waren super enthousiast. Bedankt voor je reactie!:teeth::zon02:
Nou nog een paar weekjes en gaan we de reis beginnen.
Wel met gemengde gevoelens, zeker als ik op zoover de diverse reacties lees over de appartementen en sousse zelf.ed
Vaak toch wel erg veel negatieve reacties.
Maar goed de ervaring zal het leren en ik moet eerlijkheids halve ook toegeven dat ik me voor de eerste keer turkije ook heb laten beinvloeden door de diverse reacties. Het enige wat me zorgen baart is de houding tov vrouwen. Mijn 'probleem’is ik heb er vier bij me, en blond.
Na thuis komst kom ik zeker met mijn reactie terug.
Helaas de vakantie zit er op en we zijn alweer 2 dagen thuis. Super vakantie gehad en heeeeel goedkoop, ongelooflijk wat een prijzen.
Het appartement was inderdaad gedateerd en er was geen mogelijkheid tot koken wegens afwezigheid van keukengerei. Maar het appartement werd goed schoon gehouden en iedere dag schone lakens en handdoeken. Eeen fooitje regelmatig geven doet wonderen. Strand dicht bij en er werd inderdaar gebouwd, maar totaal geen herrie hiervan gehad. Ook het openlucht restaurant wat recht onder ons appartement lag gaf totaal geen overlast. Personeel was vriendelijk, eten was niet altijd onze smaak maar er was altijd wel iets wat we lusten. In het begin was de mannelijke jeugd erg irritant (we hadden 3 dochters bij ons)maar als pa of ma even orde op zaken ging stellen was het afgelopen. Ook bij de winkels werd je wel eens gek van het getrek aan je, maar ‘nee’ was genoeg als je geen interesse had en was het over. Hebben ook nog de twee daagse shara toer gedaan en die kunnen we aanbevelen, heel veel gezien en was indrukkend wekkend. De stad Sousse ruikt wel vaak naar een open riool, en naar vuilnis maar op een gegeven moment ruik je dat niet meer. Al met al een leuke vakantie geweest, maar terug gaan naar Tunesie (hoewel erg goedkoop voor onze maatstaven)doen we niet meer. Er is naar onze smaak iets te weinig te doen en voor alleen strand en zwembad kunnen we ook naar Spanje.
tej marhaba, is een leuke plek om te verblijven in Sousse. er zijn hotels die zijn veel luxer maar ik denk dat dit al genoeg is. Vond ik in ieder geval wel.
Ook zijn er genoeg leuke dingen in de buurt te doen
Fijne vakantie & hopelijke vinden jullie het leuk
laat het weten wat jullie er van vonden;)
Ik ga aankomende dinsdag naar Tej Marhaba met mijn vriend, heeft iemand tips wat we hier voor een bezienswaardigheden kunnen bezoek, of wat we echt gedaan moeten hebben? En inderdaad, hoe staat het met de bouwput naast het hotel?
In de bouwput staat ondertussen een groot maar nog niet volledig afgewerkt hotel. Kijk eens op tunesie.startpagina.nl (discussie over Seapearl Resort) dan weet je hoe ver het daarmee staat.
Op diezelfde site vind je ook tips over bezoeken van Sousse (medina, port el kantaoui, …)
Fijn verlof.
Ook wilde ik vragen wie een site weet om zo goedkoop mogelijk naar Monastir te vliegen. Heb zelf al heel wat site’s af gezocht, het goedkoopste was via brussel voor ongeveer 200 euro. Maar het moet toch goedkoper kunnen.
Ik vind 200 euro al behoorlijk goedkoop, soms heeft jetair wel eens promoties, je kan ook eens via airstop kijken, daar krijg je dan ook de prijzen vanuit charlerloi en dat kan soms wel wat schillen…