Hotel Tej Marhaba In Sousse

Ik ga in Juni naar Hotel Tej Marhaba in Sousse,
is er iemand die daar is geweest en mij kan vertellen
hoe het daar is?
Ik ben erg nieuwsgierig! :slight_smile:

Groetjes Nancy

Hallo Nancy,

2 jaar geleden hebben wij in Hotel Tej Marhaba gezeten. Het is een prachtig 4* hotel met een mooie geheel ommuurde tuin met een groot zwembad. Dit is als het warm is niet zo fijn omdat je dan helemaal geen wind hebt.
Het strand is ongeveer 5 minuten lopen en je kunt er stoelen huren. Ook is er een strandbarretje. Ook kun je op het strand aan allerlei watersporten doen (betalend).
In het hotel is ook een mooi overdekt zwembad.
Het ontbijt en diner is zoals in de meeste hotels in buffetvorm.
De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Geef wel het kamermeisje iedere dag een kleinigheidje (leg iets op je kussen)
dan doen ze meestal wel iets extra’s voor je !
In het hotel is ook een animatie-team aanwezig, die gedurende de dag en avond iets organiseren.
Mocht je verder nog iets willen weten, geef gerust even een berichtje.
Groetjes,
Pittie

Als je van plan bent om van dit hotel gebruik te maken zal U het zich niet beklagen hey is inderdaad een mooi hotel je kan er ook studio’s huren en zelf koken en er is ook half en volpension ligt ongeveer op 3 km van het centrum kan je te voet of met taxi doen ,aan een goedkoope prijs wel rijden op meter niet zo maar een bedrag laten zetten anders betaal je te veel normaal 2 dinaars en niets meer s’avonds zijn ze wel wat duuerde zo een 10% maar is zeker te doen ,In het hotel zelf zijn liften een mooie bar en is het er gezellig ,om 21,00hr speelt er bijna iedere dag een orkestje die heel goed zijn om aante hoern en er word ook gedanst de zanger is de leider ,al de mensen daar zoals overal in tunesie zijn er erg vriendellijk. zo indien nog wat wel weten vraag je maar ,groetjes :rolleyes:

Hoi,

Ik ben het helemaal met de voorgaanden eens!
Mijn eerste keer Tunesie zat ik in de appartementen van Tej Marhaba, maar je mag daarbij ook gebruik maken van het hotel. Het was super!
Ga ook eens naar port-el-kantoui, is erg mooi en 's avonds gezellig.
Neem ook de taxi, zijn erg goedkoop, maar zoek wel een goede uit: bij sommigen heb je het idee dat de bodem er zo uit kan vallen!!

Veel plezier!!

Hoi Nancy,

wij gaan ook in juni. wanneer ga jij? Wij zitten in het hotel.
Ben erg benieuwd. We vliegen met Arke fly. Hebben al ingecheckt. Scheelt weer straks. We vliegen nl. al om even over half 5. :dag:

Je reageert op een bericht van 2003…
Fijne vakantie !