Hallo allemaal in juli ga ik met mijn gezin naar app Tey Marhaba wie kan mij vertellen hoe het daar is?? in het verleden kwam ik wel in Tunesie maar dan in hotel Alyssa en Thour Khalef en de laatste keer dat ik er ben geweest was 15 jaar geleden en de eerste keer was in 1979. Dus we zijn zeer benieuwd hoe het daar nu is. We gaan met 2 kinderen een meisje van 13 en een jongen van 9 jaar alvast bedankt voor het antwoord,
Groetjes Jeannet
Hallo Jeanette,
Ik denk dat je met appartementen Tej Marhaba een goede keus hebt gemaakt.
Zeker met 2 kinderen is het daar ideaal. Je heb de faciliteiten van het hotel maar ook ben je daar lekker op jezelf.
De appartementen zijn naar Tunesische begrippen netjes ingericht.
Neem wel hand- en theedoeken mee, die zijn meestal niet zo geweldig.
In de omgeving van Tej Marhaba zitten volop restaurantjes waar je voor redelijke en ook voordelige prijzen kunt eten.
Probeer restaurant Tip Top eens, op de Route Corniche. Geen exclusief restaurant, maar value for money !
In het hotel is er voor de kids voldoende animatie, heel de dag door.
Houdt er wel rekening mee dat in juli de tuin van Tej marhaba heel erg warm is omdat deze omgeven is door een grote muur, maar geen probleem, binnen 5 minuten zit je aan het strand waar voor het hotel een prive-strand beschikbaar is.
Zo wie zo is juli een heel warme maand in Tunesie, denk ook aan zonnebrand met een hoge beschermingsfaktor !
Sousse is de laatste 15 jaar behoorlijk uitgebreid met veel nieuwe hotels. De Hotels waar jij het over hebt zijn er nog steeds.
Ook zijn er veel moderne (glas) gebouwen gebouwd.
Verder is er ongeveer 8 km van Sousse, Port el Kantaoui, een modern aangelegde haven met appartementen, winkeltjes en restaurantjes.
Zeker de moeite waard om daar een keer naar toe te gaan, of met een taxi of met het toeristen-treintje.
Mocht je verder nog vragen hebben, stuur me gerust een berichtje!
Ik wens jullie alvast een heel fijne vakantie !
Groetjes,
Pittie
Op http://www.vakantiereiswijzer.nl vindt je een aantal referenties over de apprtementen van Tej Marhaba
Hallo Jeannette, wat toevallig wij gaan ( gezin met 2 kids 13 en 10 jaar) naar het zelfde Hotel/Appartement als jullie, wij gaan van 3 t/m 17 augustus, misschien leuk om eens contact te leggen, je kunt me altijd mailen, wij houden van zon, zee, strand en natuurlijk de culturele uitstapjes, het schijnt een mooi land te zijn, alleen in de periode dat wij er zijn kan de temperatuur behoorlijk oplopen, ik weet niet hoe warm het er dan mocht zijn maar dat ervaren we zelf wel als we er zijn, ik hoop dat je iets van je laat horen, lijkt me reuze gezellig ![]()
Hoi Carola,
Wij gaan van 27 juli tot 14 augustus dus ik kan jullie daar ontmoeten lijkt me enig. En vooral als jullie ook ondernemend zijn is dat wel gezellig denk ik. Misschien tot dan daag,
Groet Jeannet B)
Hallo,
Voor iedereen die binnenkort naar Hotel Tej Marhaba op vakantie gaat, hier de homepage van het hotel en de andere hotels van de Marhabaketen !
http://www.marhabahotels.com.tn/tej/presentation.asp
Alvast een fijne vakantie !
Groetjes,
Pittie
hoi jeannette ![]()
het gaat nu opschieten nog even en dan zitten jullie in Tunesie, voor jullie nog 25 dagen en voor ons 32 dagen, jij hebt er reuze zin in en dat zelfde geldt voor mij, ik hoop daar nog wel een keer samen met jou naar Hotel Alyssa te gaan ik ben zo benieuwd of ik het nog herken.
Ik ben benieuwd naar de vertrektijden, dat weet jij weer een weekje eerder dan ik en ach dat maakt ook niet uit, 1 ding is zeker we treffen elkaar in Hotel tej Marhaba en vind het super dat jij er dan staat ( ik hoop wel dat je me staat op te wachten hihihihi, en vast een bedje reserveerd op het strand, maar ik weet zeker dat je net zo staat te popelen als ik om weer oude herinneringen op te halen,
groetjes carola xxx B)