Elke zomer ben ik in Sousse te vinden (ben oorspronkelijk tunesische) en ook deze zomer ga ik weer héérlijk naar Sousse voor een maand, samen met m’n ouders en m’n broer…!
Maar nu zijn we nog aan het twijfelen tussen twee accomodaties, namelijk
App. Tej Marhaba
Hotel El Hana Beach
In eerste instantie wilden we naar El Hana Beach gaan:
De locatie is perfect, je hoeft alleen maar over te steken en je bent bij het strand en daarnaast is het hotel ook nog gelegen aan het levendige Rue de la Cornische met genoeg eettentjes; geweldig dus! Maar nu heb ik héle negatieve ervaringen gelezen die mij een beetje hebben afgeschrikt… Kakkerlakken, slecht onderhoud en vieze badkamers…:eek: En op zich hoeft het van mij echt geen superdelux 5 sterren resort te zijn, totaal niet, maar een badkamer moet wel echt schoon zijn hoor, wil wel lekker in bad kunnen liggen enzo Is er iemand nog recentelijk hier geweest? Zo ja, hoe beviel het??
En dan nu App. Tej Marhaba:
We wilden dan een 2 kamer appartement met z’n vieren delen, maar wat blijkt is dat je dan (zeker gedurende 4 weken) enorm op elkaars lip zit; weing privacy dus… Ook is het irritant voor mijn ouders als zij al liggen te slapen en ik 's avonds laat nog thuis kom, nadat ik stap ben geweest met m’n vrienden en vriendinnen uit Sousse. Daarbij is het complex ook ietsjes verder weg van het strand, cornische en de medina gelegen. De pluspunten daarentegen zijn dat we wel over een eigen keukentje zouden beschikken en dat de prijs iets goedkoper is dan El Hana Beach.
Poeh, excusues voor het lange verhaal, maar zit echt in dubio! Alle reacties, ervaringen enz. zijn welkom!!
Alvast bedankt en voor wie deze zomer ook naar Tunesie gaat: veel plezier!
Ik ben 2 jaar geleden in het Tej Merhaba geweest…wij zaten ook te twijfelen tussen deze twee hotels maar zijn toch blij dat we hier zijn geweest!! Er etjes hotel, schone kamers, qua grote viel het ook erg mee en erg vriendelijk personeel!! Je zit zo’n 5 a 10 minuten lopen van het strand dus dat ik echt wel te doen!! Als ik jullie was zou ik voor het Tej merhaba gaan, goed hotel voor een niet al te dure prijs!!!
En wat vinden de andere bezoekers ervan?? HELP!
Echt alle reacties zijn welkom, zodat we een weloverwogen beslissing kunnen nemen…!
En nog een vraagje: hoeveel meter verderop ligt het strand Boujaafer ongeveer van de appartementen van Tej Marhaba? Overal zie ik weer wat anders staan, van 200 tot 750 meter en van 3 min. tot 10 min. lopen. M’n vader heeft nogal last van astma en kan het niet aan om te lang in de hitte te lopen… en we weten allemaal hoe warm het in Tunesië kan zijn in augustus hè…
hoi,
ik ben vorig jaar in el hana beach geweest.wil je een tip:ga daar niet heen!de kamers waren vies(bed zat onder de vieze,onbekende vlekken,badkamer was smerig)en alles wat er in je kamer staat of hangt is allemaal stuk,neem toiletpapier mee,want daar kan je naar blijven vragen maar je krijgt niks.personeel was echt onaardig.gebruik geen servetten want die gebruiken ze gewoon elke keer weer.dus nadat jij het hebt gebruikt,vouwen ze ze zo opnieuw op voor de volgende gast,jakkes!
gelukkig waren wij op rondreis en heb alleen de eerste dag/nacht daar geslapen.de rest van de vakantie was super!dit was het slechtse hotel waar we hebben overnacht.