Sousse, Hotel El Hana Beach

Ik ga in augustus op vakantie naar Tunesie.
Ik zit in het hotel El Hana Beach in Sousse.
Zijn er mensen die daar ook geweest zijn en kunnen vertellen hoe het was. Zowel positieve als negatieve reacties hoor ik graag!!! :slight_smile:

groetjes

Hallo, We zijn wel een paar keer in Sousse geweest en 1 x in Hotel Chems El Hana, dat ligt naast El Hana Beach. El Hana Beach is een heel groot 3xxx hotel, wel heel gunstig gelegen ten opzichte van strand en stad. Ik kan je wel vertellen dat het in augustus loeiheet en vol is met Tunesiers aan het strand. Alvast een fijne vakantie!

Ik ben daar verschillende keren geweest…
Sterren betekenen weinig, die worden toegekend bij de bouw van het hotel…
Het ontbijt is goed maar wel steeds hetzelfde, wel lekkere zoete croissants bij het ontbijt :wink:
De kamers zijn erg simpel en zo heel goed schoongemaakt word er ook niet.
Chems El Hana ziet er van binnenuit wat beter uit.
Maar wat maakt het uit, het merendeel van de tijd breng je toch buiten door lijkt me zo.
Hou er rekenening mee dat heel mannelijk Sousse je probeert te versieren :wink:
Als je gaat shoppen in de Medina…bij elke prijs, doe daar 3/4 af…dan betaal je een redelijk bedrag…
Als je etenswaren op het strand koopt, vraag vantevoren de prijs…anders sta je daar met het eten al in je hand nog te onderhandelen over de prijs…en dat is geen sterke positie ;D
Net zo bij taxi´s, eerst de prijs vragen. Voor anderhalve dinar sta je al in Port el kantoui of hoe je dat ook schrijft :wink:
Afijn…veel plezier…wil je nog info dan vraag je maar raak :wink: