Hey allemaal,
Met mijn armen nog stijf van de prikjes ben ik bijna gereed om naar tunesie te gaan. 6 augustus ga ik weg tot en met 19 augustus. Toch resten mij nog een paar vraagjes. Ik ga naar hotel El Hana Beach en op een andere site heb ik de klaagverhalen gelezen van andere mensen over het eentonige eten, aanwezigheid van kakkelakken onvriendelijke bevolking, etc. Ik werd er bijna verdrietig van toen ik dat allemaal gelezen had. Zijn er ook mensen die positieve ervaringen hebben met de stad en vooral dit hotel?
Alleen heb ik nog een vraag over de fooien, wat is ongeveer een reeel bedragje wat je geeft aan hotelpersoneel??
Groetjes Rachel
Wij zijn terug van 29/06/2005, we zaten in Poet El Kantaoui. We zijn enkele malen naar Sousse geweest waar we achteraf bekeken liever hadden gezeten. Sousse is een grote stad waar veel te doen is, vooral winkelen.
De fooi is normaal 1 dinar
mvg
fourke
ik ben er nu 2x geweest, in dit hotel, en mij is het goed bevallen.
het personeel is heel aardig, en tja het is natuurlijk hoe jij je tegen de mensen opsteld, als jij gewoon normaal tegen ze doet, zullen ze ook normaal tegen jou doen.
en de kakkerlakken, ja die hebben we er toen ook 1 gehad, maar die was ook zo weer weg, een grote schoen heeft toen ons goed geholpen 
over het eten kan ik je niet veel zeggen, we hadden alleen ontbijt, en dat was goed, verder aten we altijd bijten de deur.
hopelijk gaat het je bevallen!!
ik ga altijd naar sousse, en het is een geweldige stad.
ik weet zeker dat je een leuke tijd zult hebben.
heel veel plezier in het superhete tunesie