Verliefd in Marhaba

Hallo dames,

Nu lees ik veel over verliefd worden in tunesie. Ik kom in deze verhalen veel verschillende hotels tegen maar niets over hotel Marhaba en Marhaba&club in Sousse. Dus ben toch wel erg benieuwd wie daar wel eens verliefd is geworden? Ik ga er zelf in september heen en ach…een gewaarschuwd mens teld voor twee. Weet ik meteen wie er bezet zijn! :zon02:

Hoi Charissa

Op wie ben je verliefd dan van het hotel Marhaba&Club. Mijn vriend heeft er altijd gewerkt. Hij woont nu al bijna een jaar hier in Nederland maar we gaan nog regelmatig naar Tunesie. En altijd even langs Marhaba&Club. Misschien kennen we hem wel.

Groetjes

Hoi,

Nee gelukkig zijn niet niet op iemand in hotel marhba&club verliefd geworden. Maar hoe heet jou vriend dan en wat voor werk deed hij daar? En nog nieuwsgieriger, hoe heb je het voor elkaar gekregen om hem naar nederland te krijgen aangezien ik overal lees dat dat zo moeilijk en soms bijna onmogelijk is.

Hoi

Mijn vriend heet Noomen en werkte in de all incl bar bij Marhaba toen ik hem leerde kennen. En later toen ik hem steeds kwam bezoeken werkte hij in Marhaba Club achter de bar. Wij hebben denk ik gewoon geluk gehad. Al is het moeilijker om iemand hier naar op vakantie te halen als te komen wonen. Als je voldoet aan de eisen kan het bijna niet afgewezen worden.

Groetjes

Ben in ieder geval blij dat het jou wel gelukt is. Moet wel zeggen dat ik het geweldig in het hotel vond, geweldig personeel en te gek animatieteam. Voelde me echt welkom daar, alleen wel grappig dat er echt amper nederlanders komen. Enigste minpuntje daar…de bedden, mijn god, je kan net zo goed op de grond slapen en dan merk je nog geen verschil!!:slapen: