Tattoo in Thailand zetten (Sak Yant)

hey, waar zie je die foto’s staan van op het onderbeen?
alvast bedankt!

Er staan 2 grote foto’s op de site en op de rechter daar van wordt de yant? op het onderbeen geprikt.

Er staat ook op die site dat hij heel hygiënisch werkt, maar zou hij niet gewoon een handschoen dragen omdat de ontvanger van de tattoo een vrouw is?

Zo nu en dan heb ik trouwens nog contact met een monnik via msn, zodra hij online komt zal ik hem even navragen over Wat Nong Khem!

Ik heb het ondertussen aan iemand gevraagd, ik ben er niet zeker van of de vraag helemaal overkwam maar het is geloof ik niet vlakbij Chiang Mai, maar in Bangkok.

En als je http://www.sak-yant.com/2010/04/sak-…ajarn-gamtorn/ in het Thai vertaald (boven aan de pagina), kom je als het goed is uit op http://www.sak-yant.com/thaiblog/. Als je doorscrolled naar ongeveer het midden kom je 2 filmpjes tegen. Als ik me niet vergis vinden die plaats gewoon in Wat Bang Phra tijdens het tattoo-festival. Wat denken jullie?

Goed mogelijk dat de filmpjes tijdens het tattoo festival genomen zijn.
Wat Bang Phra ligt in het Nakhon Chai Si district (Nakhon Pathom Province). Ongeveer 50km ten westen van Bangkok. Het tattoo-festival gaat door elk jaar in maart. (dit jaar het weekend van 7maart dacht ik) Ik ga er in augustus ook een bezoekje brengen denk ik.

Adres:
Phra Udomprachanat (Luang Por Phern)
Wat Bang Phra, Tambol Ban Gaew Fa
Amphor Nakornchaisri, Nakornpathom
Tel: (034) 389-3333

Adres (in Thai):
วัดบางพระ (วัดหลวงพ่อเปิ่น)
ต.บางแก้วฟ้า, อ.นครชัยศรี, จ.นครปฐม

heb 2 Sak Yants laten zetten ergens op een onvindbare plek buiten Ayuttaya. Heel bijzondere ervaring. cheer

Super zeg kun je geen fotootje posten? Hoe heb je je adresje gevonden?
Groetjes Dess

Ik heb dit topic even gevolgd, super dat het gelukt is! Idd heb je een foto?

ben ook wel benieuwd (ook naar de locatie in ayuth)

Zodra ik thuis ben zal ik ff wat fotootjes plaatsen!

Lokatie kan ik echt weinig over zeggen. Tuc-Tuc heeft me gebracht. Zou echt niet weten jhoe je er moet komen. Ik zal ff in mijn spullen zoeken of ik het papiertje met de naam van de lokatie nog heb :wink:

komt ook ff als ik thuis ben.

geniet er maar van.
wou datk ook al kon vertrekken (nog 2maanden)

Voor de geinteresseerden:

Ik ben geweest bij Ajarn Kob. Ik ben daar terecht gekomen via een Tuk-tuk driver die me aansprak ivm met mijn sleeve. Zo kwamen we op Sak Yants en hij heeft me naar de beste man gebracht…

Het is een wat vage omschrijving maar de beste man heeft een staart en staat eigenlijk altijd in de straat waar Guesthouse/restaurant Tony’s Place gevestigd zit… Je kan 'm niet missen!

Ik heb nog wel een adres van Ajarn kob kunnen vinden op het net, maar verder geen idee of dat klopt… Het is iig buiten de stad zelf en een aardig stukje Tuk-Tuk’en.

**Ajarn Kob
4/1 MOO 5 Klongsaboui, Ayutthaya District Ayutthaya, Thailand 13000 ph: 0815577958
Ajarn Kob is located north of Lum Phli area on the north side of Ayutthaya,
**

Ook op www.sak-yant.com staan wat dingen over deze Ajarn…

Voor wat fotootjes verwijs ik naar:

Bedankt voor het de beschrijving, volgens mij moet op deze manier de plek wel te vinden zijn. Zal in ieder geval is een kijkje nemen, en toffe foto’s trouwens!

Heej, Geweldig dat het is gelukt! Mooie foto’s btw Greetz Des:zon02:

ik wil binnenkort ook graag een Sak Yant laten zetten. En zag onderstaande tattoo op internet staan. Is dit inderdaad een Sak Yant? En wat is de betekenis hiervan?

http://img404.imageshack.us/img404/5986/2905072014rh5.jpg

Geen idee, maar vind m wel heel mooi!

Oei, was dat niet heel pijnlijk? Vind op de gewone manier al pijnlijk! Haha
Maar wel fantastisch gezet en ook een heel bijzondere ervaring!

Volgens mij is dit hem… geen idee wat de betekenis er van is, het beste is even deze site http://www.sak-yant.com/ door te spitten zou vast wel ergens te vinden zijn. Groetjesssssssss
Ik vind het trouwens wel heel mooi!

Nee, in tegendeel… Je voelt er weinig tot niets van en hij is bijna perfect gezet. Als je niet beter zou weten zou je bijna denken dat het met de machine gedaan is haha :slight_smile:

Maar de ervaring is echt heel speciaal ja! :slight_smile:

Dit lijkt me meer machine-werk zoals je dat in elke willekeurige tattoo-shop kunt laten doen. Geen echte Sak Yant dus.

Kijk, je kan in Thailand in elke tattooshop elk design met een machine of bamboe laten zetten, ook die Yant-design’s. Echter, dat het design hetzelfde is betekent dus niet dat het ook een Sak Yant is. Daar komt meer bij kijken dan wat inkt op je lijf. Dus: Zie je bij de tattooshop zulke ontwerpen dan zijn dat geen echte Yants, maar gewoon plaatjes die nagenoeg hetzelfde zijn :wink:

Ik vertrek volgende ook nog is naar Thailand maar deze keer samen met mijn broer… Wij zouden samen graag een tattoo laten zetten, nu is de vraag WAAR!!
Er is een over aanbod aan shops maar welke zijn okey?
Kan iemand helpen met goed adresje…

:chin:
Roel