tandarts

Wie zoekt nog 2 tandheelkundige medewerkers deze zomer? Ik studeer af in juni en mn maatje heeft nog 1 jaar te gaan…

indien geïnteresseerd contacteer me graag op nathalie.delava@ugent.be

Hey Nathalie, zou je ook geïnteresseerd zijn in vrijwilligerswerk in het buitenland als tandheelkundig assistent? Projects Abroad biedt bijvoorbeeld tandheelkundeprojecten aan in Bolivia, Argentinië, Jamaica, Peru, India, China, Cambodia, Togo, Tanzania en Moldavië. Aangezien je tandheelkunde studeert, zou dit een heel waardevolle ervaring kunnen zijn, zowel voor jou als voor het lokale ziekenhuis en haar patiënten. Je kan zelf kiezen hoe lang je naar het buitenland trekt (al is een maand meestal het minimum) en je kan aangeven dat je graag met je vriend(in) reist.

Als je geïnteresseerd bent kan je altijd eens kijken op onze website, of je aanmelden voor een van onze infodagen. Heb je vragen, aarzel dan niet om ons te contacteren!

Groetjes,
Hanna

Hey Hanna,

Ik behaal mijn diploma in juni dus zou graag werken als tandarts of deeltijds als tandarts, deeltijds als assistent… het meisje met wie ik zou gaan studeert nog maar kan ook al heel wat… hebt U hier vacatures voor?

Met vriendelijke groetjes, Nathalie

Hoi Nathalie,

Het is zeker mogelijk om in een geval als het jouwe tot een goed project te komen, waarbij je als tandarts aan de slag kan. We hebben namelijk ook een afdeling voor Professionals bij Projects Abroad en daar zou je wel voor in aanmerking komen. Je kan dan als tandarts werken in Cambodja, India of Senegal. (http://goo.gl/QeLLO)

Stuur in ieder geval al eens een mailtje naar [EMAIL=“info@projects-abroad-pro.nl”]info@projects-abroad-pro.nl, zodat je je vragen en wensen even kan oplijsten en dan kunnen we samen op een persoonlijke manier bekijken wat mogelijk is. En dan kan je ook meteen kijken wat voor je vriendin kan, aangezien zij nog niet afgestudeerd is. Bellen kan natuurlijk ook, als je dat liever doet! Tel nr.: 0031 (0) 78 6131356

Veel succes en laat me weten wat je besloten hebt!

Hanna