Ik ben xenia verhulst, 20 jaar en ik zit in mijn eerste jaar verpleegkunde. ik droom om binnen enkele jaren in het buitenland te kunnen werken, als ik de kans zou krijgen, graag in Afrika.
Ik ben op de moment op zoek, om in de grote vakantie ( augustus) in het buitenland vakantiewerk of vrijwilligers werk te doen, om toch al ervaring op te doen.
zo dit is in het kort, waarom dat ik mij geregistreerd heb op deze site.
groetjes!
Hoi xenia,
Welkom op wereldwijzer,
Projects Abroad is sinds 1992 actief in het organiseren van vrijwilligersprojecten in diverse landen verdeeld over zes continenten! Je vindt hier een gevarieerd aanbod in projecten zoals o.a. lesgeven, weeshuiswerk, conservation, medische en journalistieke projecten. Je krijgt de mogelijkheid om deel uit te maken van een cultuur aan de andere kant van de wereld en daar een ervaring op te doen om nooit te vergeten.www.projects-abroad.nl
Indien je vragen hebt over vrijwilligerswerk in het buitenland,dan kan je altijd een berichtje posten in het
vrijwilligersforum hier op wereldwijzer.
Suc6 nog met al wat je nog gaat doen in de toekomst,xenia!!
Om dit berichtje af te sluiten een mooie foto van één van de vele vrijwilligers die zich inzetten in het buitenland.

groet,georgessiam.