Zojuist heb ik mij aangemeld op dit forum omdat ik voor 3 maanden vrijwilligerswerk wil gaan doen in het buitenland. Mijn voorkeur heeft Engelse les geven in Zuid Amerika zodat ik ook mijn spaans kan verbeteren.
Heeft iemand hier ervaring mee? Tips zijn zeer welkom! Ook voor andere landen of projecten.
Ik ben in principe vanaf april/mei beschikbaar om te gaan.
Hoi Yvonne,
Welkom op wereldwijzer,
Wil je meer informatie hebben over hoe jij jouw vakantie op een nuttige en vooral dankbare manier door kan brengen? Klik dan op onderstaande link: http://www.projects-abroad.nl/voor-wie-is-projects-abroad/vrijwilligerswerk-tijdens-een-vakantie-in-het-buitenland/
Ook kan je eventueel een berichtje plaatsen in het vrijwilligersforum hier op wereldwijzer.
Ik heb altijd veel respect vooor mensen die zich inzetten om de medemens te helpen op allerlei gebied,gaande van de gezondsheidszorg of het lesgeven in een ontwikkelingsland.
Nou Yvonne wens je nog veel suc6 toe, in al wat je nog gaat doen in de toekomst! Om dit welkomsberichtje af te sluiten,heel toepasselijk een foto van vrijwilligers die met kinderen bezig zijn.
Dank voor je reactie. Ik heb de website van deze organisatie gezien, maar ik vind ze erg duur. Er zijn andere organisaties die het goedkoper aanbieden dus ben er nog niet over uit met welke organisatie ik verder wil en wanneer.
Nou spijtig dat de info je niet heeft geholpen,Yvonne!
Heb je ook al naar deze site gesurft?Vrijwilligerswerk in het buitenland | Activity International ?
Misschien eens een berichtje plaatsen in het vrijwilligersforum op wereldwijzer? vrijwilligersforum
Nog veel suc6 met je zoektocht naar vrijwilligerswerk in het buitenland.
groet,georgessiam.