Ik ben een enthousiaste afgestudeerde verpleegkundige die graag naar het buitenland wil.
Mijn voorkeur gaat uit om te werken met kinderen en vrouwen, op gebied van studie, gezondheidsvoorlichting etc. Of iets te doen in het medische gebied. Ik ben afgestudeerd verpleegkundige en BIG geregistreerd.
Ik zou graag omstreeks oktober, november, december weg willen voor 4 tot… maanden, afhankelijk van het project. Minder dan 4 maanden ben ik ook geinteresseerd.
Wie weet of heeft een project die op zoek is naar een enthousiaste verpleegkundige?
Wat leuk dat je voor ongeveer 4 maanden vrijwilligerswerk wil gaan doen! Wij zijn juist in die periode op zoek naar vrijwilligers. Kijk eens op onze site http://www.kinderenvanecuador.com/ en mocht je enthousiast zijn mail ons gerust voor meer informatie!
Hoi Apo,
Commundo heeft verschillende projecten op het gebied van gezondheidszorg. Bijvoorbeeld in India en Zuid-Afrika. Daarnaast hebben we verschillende projecten met kinderen in allerlei landen. We hebben ook projecten waar je interesses zou kunnen combineren. Voor een idee van ons aanbod kun je het beste een kijkje nemen op onze website: www.commundo.nl.
Hopelijk spreekt het je aan! Staat daar toch nog net niet tussen wat je zoekt. Neem dan gerust contact met ons op voor een aanbod op maat!
Groetjes, Jette
Misschien wil je eens kijken op www.travelunique.nl
We kunnen zeer goed gekwalificeerd medisch personeel gebruiken bijvoorbeeld in Zuid-Afrika of in Zimbabwe.
geweldig dat je je medische kennis in wilt zetten. In Nepal is voortdurend behoefte aan geschoold medisch personeel. Jou hulp zou in Nepal dan ook goed gebruikt kunnen worden.
Om vrijwilligerswerk te stimuleren bieden wij een volledig verzorgde plaatsing aan voor een zeer redelijke prijs in vergelijking tot de grote organisaties.
Wat leuk dat je vrijwilligerswerk wil gaan doen. Ik werk als Vrijwilligers Coordinator voor International Contact Uganda (ICU): een non-profit organisatie gebaseerd in Kampala, Oeganda.