Vrijwilligerswerk gezocht

vrijwilligerswerk gezocht voor sept 2011, 4 weken.
Kan als verpleegkundig werk, hoeft niet.

Hoi,

Lijkt het je interessant om vrijwilligerswerk te doen in Peru? Ik werk voor een lokale Spaanse school / vrijwilligersorganisatie in Cusco, Peru. Je kunt vrijwilligerswerk doen in een medische kliniek, maar ook in andere sociale projecten met kinderen of op gezondheidsgebied. Je kunt trouwens ook een cursus medisch Spaans volgen die je goed voorbereidt op vrijwilligerswerk in de gezondheidszorg in een Spaanstalig land als Peru. Schrijf me een [EMAIL=“donny@proyectoperucentre.org”]mailtje voor meer info of kijk even op de website van Proyecto Peru.

Groetjes,
Donny

1 like

Misschien wil je eens kijken op www.travelunique.nl onder het kopje projecten / project 19. Voor ons project in Port Elizabeth, Zuid-Afrika
zijn wij dringend op zoek naar (ervaren) verpleegkundigen.

Mocht je meer informatie willen dan ben ik bereikbaar op 030 - 2302632.

Hartelijke groet,

Therese Wijnen
TravelUnique

beste therese,

Het klinkt leuk, ik heb de website globaal gelezen.
Ik denk er even over na.
je hoort van me, gr Carol
p.s ik ben 46 jaar is dat geen probleem?

Hallo Carol,

Dank je voor je reactie. Je leeftijd is absoluut geen probleem, mensen met (levens)ervaring zijn van harte welkom !

Hartelijke groet,

Therese Wijnen

Beste Carol,

Kijk ook eens op de site van Shade Children Foundation (WWW.shadechildrenfoundation.nl). Dit Kindertehuis staat in Thika, Kenya. Thika ligt zo’n 50 km boven Nairobi. Wij hebben in september ook al een vrijwilliger van 58 jaar. (Ben zelf ook 49:-) Leeftijd maakt voor ons niets uit.
Stel dat je interesse zou hebben: ons bestuurslid Teresa is verpleegkundige in Thika District Hospital. Vanuit ons project kun je ook ondersteuning bieden bij een Health Check Point in de sloppenwijken. Maar er zijn genoeg dingen die je kunt doen.

Evt zou ik je ook in contact kunnen brengen met degene die zich al heeft aangemeld.
Wil je meer info nadat je de website hebt bekeken? Mail dan naar [EMAIL=“Shadechildrenfoundation@hotmail.com”]Shadechildrenfoundation@hotmail.com.

Welkom in Shade house!

Naftali, Teresa, George, Cathy en Dina
Board SCF

1 like

Hallo Carol,

Wat leuk dat je vrijwilligerswerk wilt gaan doen!
Wij werken op het platteland van Cambodja, in 2 verschillende streken waar armoede, honger, slecht/ geen water en ziektes heersen.

We kunnen je hulp heel goed gebruiken voor ons health care! Iedere dag is het zo ontzettend druk. Dus heb je interesse om onze lokale medische mensen te komen helpen, kijk dan op onze websiteen stuur
een mail naar [EMAIL=“volunteers@cambodia-dutch.org”]volunteers@cambodia-dutch.org

Met vriendelijke groet,
Stichting Cambodia-Dutch

1 like

hallo, ook u bedankt voor uw reactie, ook dit lijkt me een mooi project.
Ik wil even over alle aanbiedingen nadenken en de financiele zaken hierover op een rij zetten.
Met groet carol Greijn

Hallo Carol,

Kijk is op www.vrijwilligersecuador.nl. Wij zijn een kleine stichting die zich onderscheid door het duurzame karakter. Ecuador is ook nog één van de gevarieertste landen van zuidamerika.

we willen je graag helpen door de mogelijkheden met je door te nemen.

met vriendelijke groet,
Bert.

Hallo Carol,

Tuurlijk, je moet alle mogelijkheden rustig voor jezelf op een rijtje zetten!

Wij zijn een kleine non-profit organisatie, de vrijwilligersbijdrage is puur kostendekkend en komt ten goede aan de plaatselijke bevolking.

Zaterdag 25 juni is trouwens onze eerst volgende infodag (in Eindhoven). Hier is ook een vrijwilliger aanwezig, die eerder in het health care heeft gewerkt.

Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op!

Met vriendelijke groet,
Stichting Cambodia-Dutch

E-mail: volunteers@cambodia-dutch.org

Bij Stichting Commundo kun je individueel vrijwilligerswerk doen wanneer je maar wil naar heel veel verschillende landen in veel verschillende projecten.

Neem eens een kijkje op www.commundo.nl

groetjes

Hallo Carol

Ik wilde je mijn waardering laten blijken voor het feit dat je tijd wilt investeren om anderen om de aardbol te helpen. Je hebt al veel reactie’s gehad maar ik wilde je toch ook op onze (kleine) organisatie in Ghana wijzen.
Meer info vindt je op onze website www.moonandstarguesthouse.com

Zoek het project wat het beste bij je past en waar je je het lekkerste bij voelt. In ieder geval veel succes met het uitzoeken van je project en heel veel plezier alvast voor september.

Met vriendelijke groet

Wout

Beste Carol,

Misschien heb je inmiddels al een beslissing genomen over waar je naar toe wilt, maar ik wil je toch nog even wijzen op twee projecten in India, waar ze je ervaring als verpleegkundige goed kunnen gebruiken.

Het gaat om een project in Palampur, in het noorden van India (zie Domein Gereserveerd - Mijndomein.nl) en om een project in Delhi (zie Domein Gereserveerd - Mijndomein.nl)

In beide gevallen werk je in een kliniek samen met Indiase staf. India, en met name Delhi, kan heel overweldigend zijn, maar is ook een heel bijzondere ervaring!

Veel succes met het maken van je plannen. Wat je ook gaat doen, een heek goede reis toegewenst!

Hartelijke groet,
Aukje de Boer