Hoi,
Wij zoeken een project in Midden- of Zuid Amerika / Afrika /Azië.
Hebben reeds wat kennis van Spaans.
Iemand kennis van zo’n project?
Verantwoordelijkheid binnen het project mag, maar zeker geen vereiste.
Groetjes
Wouter en Delphine
Hoi,
Wij zoeken een project in Midden- of Zuid Amerika / Afrika /Azië.
Hebben reeds wat kennis van Spaans.
Iemand kennis van zo’n project?
Verantwoordelijkheid binnen het project mag, maar zeker geen vereiste.
Groetjes
Wouter en Delphine
Hoi,
Wij hebben verschillende projecten voor verpleegkundigen in Cusco, Peru. Zo kun je terecht in een medische kliniek, in een gezondheidsproject voor preventieve gezondheidszorg en voeding, of een project waarin vrouwen worden opgenomen die met geweld binnen de familie te maken hebben of helpen in een opvanghuis voor gehandicapte kinderen. Kijk even op onze website voor meer informatie over onze organisatie Proyecto Peru: www.proyectoperucentre.org of stuur ons een mailtje op [EMAIL=“info@proyectoperucentre.org”]info@proyectoperucentre.org zodat we jullie wat specieker kunnen informeren.
Groetjes,
Donny
Hallo Wouter en Delphine,
Verpleegkundigen zijn altijd zeer welkom in projecten. Wij zijn een organisatie voor Spaanse lessen en vrijwilligerswerk in Peru. We hebben een aantal zeer leuke projecten voor vrijwilligers met verpleegkundige ervaring. We hebben een project voor gehandicapte kinderen, een aantal klinieken waarbij je ook op pad gaat naar rurale gebieden om een dag eerste hulp en consulten te geven in een klein dorpje. Daarnaast kun jullie ook werken in een bejaardentehuis. Neem eens een kijkje op onze website www.mijnbestemmingperu.nlWij bieden gratis vrijwilligerswerk, je hoeft niets te betalen om vrijwilligerswerk te doen, je betaalt alleen voor je accommodatie en eventueel Spaanse lessen als je dat wilt.
Voor vragen of meer informatie kun je een mail sturen naar info@mijnbestemmingperu.nl
Groetjes,
Marit de Haas
Mijn Bestemming Peru
Hai,
Ik werk bij de organisatie Entremundos in Quetzaltenango, Guatemala. Ons doel is om via onze database met 150 volunteer oportunities, vrijwilligers te vinden voor die organisaties/ONGs en projecten. Als je deze link volgt http://www.entremundos.org/Projects/db/FindListings.php dan kun je bijv zoeken op Health en zo met een aantal interessante organisaties in contact komen. Mocht Spaans een probleem zijn dan kan je me emailen op [EMAIL=“volunteering@entremundos.org”]volunteering@entremundos.org en dan probeer ik vragen omtrend de posities te beantwoorden. Heel veel succes met het vinden van een project!
Liefs Marloes